Beantwoord

Miniatuur voor Sociale Media

• 13 mei 2020
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Hallo,

Ik doe de vormgeving voor een webshop met veel verschillende producten. De marketing gaat vaak via sociale media. Op het moment dat je een link van de website deelt wordt er dan vaak ook automatisch een afbeelding bijgevoegd. Dit is dan het een foto van het eerste product op de homepage wat vaak niet relevant is voor het gesprek met de klant.

Is er op het platform van MWW een mogelijkheid om aangegeven dat hier een andere afbeelding voor gebruikt moet worden?

Ik hoor graag van jullie.

Groet,

Yorick

icon

Beste antwoord door Ebbe 14 mei 2020, 10:23

Hi Yorick,

Ik heb deze tips van Facebook geprobeerd te testen, alleen ik krijg juist geen afbeeldingen te zien. Ik weet niet precies of het werkt. Wat het systeem doet is inderdaad de eerste afbeelding tonen. Voor een artikel is dat op te lossen door op de pagina een verborgen artikel als eerste te tonen. Dit werkt hetzelfde voor als je een eigen afbeelding voor een subpagina wilt tonen. Hoe dat werkt lees je hier → https://community.mijnwebwinkel.nl/vormgeving-en-indeling-6/gebruik-je-subpagina-s-en-wil-je-jouw-eigen-afbeelding-daarvoor-gebruiken-lees-dan-snel-verder-72 

Hopelijk heb je daar iets aan. 

Laat het weten.

Groet,
Ebbe

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi Yorick,

Ik heb deze tips van Facebook geprobeerd te testen, alleen ik krijg juist geen afbeeldingen te zien. Ik weet niet precies of het werkt. Wat het systeem doet is inderdaad de eerste afbeelding tonen. Voor een artikel is dat op te lossen door op de pagina een verborgen artikel als eerste te tonen. Dit werkt hetzelfde voor als je een eigen afbeelding voor een subpagina wilt tonen. Hoe dat werkt lees je hier → https://community.mijnwebwinkel.nl/vormgeving-en-indeling-6/gebruik-je-subpagina-s-en-wil-je-jouw-eigen-afbeelding-daarvoor-gebruiken-lees-dan-snel-verder-72 

Hopelijk heb je daar iets aan. 

Laat het weten.

Groet,
Ebbe

Reageer