Beantwoord

Instagram shopping: Account verwijderen uit accountcentrum

• 27 November 2020
  • 1 reactie
  • 1610 Bekeken

Hi allen!

Ik ben bezig met het instellen van Instagram shopping. De accounts zijn gekoppeld en m’n productcatelogus is voor een deel aangemaakt. Tijd om de laatste instellingen in Instagram klaar te zetten, maar nu kom ik niet verder. Help!

Na het klikken op de knoppen: Instellingen > Bedrijf > Instagram shopping instellen > Aan de slag > Facebook-account koppelen (dit had ik al gedaan, dacht ik?): geeft hij de keuze om m’n zakelijke Instagram te koppelen aan m’n privé Facebook account. Dit moet natuurlijk sowieso m’n zakelijke account worden, maar die optie heb ik niet. Als ik klik op ‘Doorgaan’ krijg ik de volgende melding: 

‘NAAM wordt verwijderd uit je Accountcentrum.
Je FB-account is al gebruikt je Accountcentrum in te stellen met een ander Instagram-account. Je kunt slechts één account gebruiken.’

Ik kan nu de keuze maken uit: ok of Annuleren. Zie de afbeelding voor een printscreen. 

Iemand een idee wat er gebeurt als ik op ‘ok’ klik? Wordt mijn privé FB-account verwijderd, of …?

icon

Beste antwoord door Fwvanloo 28 November 2020, 09:51

Bekijk origineel

1 reactie

Het is inmiddels gelukt! Via Facebook kan je ook Instagram Shopping instellen. :slight_smile:

Reageer