Vraag

Hoe kan ik korting instellen bij meerdere artikelen

• 25 February 2022
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Voorbeeld:

1 kaars kost 1,85. bij afname van 4 stuks betaalt de klant €7,- 

Hoe stel ik dit in? Los van een keuzelijst want dan gaat het maar bij 1 van de 2 keuzes van de voorraad af en moet je alles handmatig bijhouden. Dan kan ik net zo goed setjes op de site zetten alleen vind ik dit niet professioneel overkomen gezien de artikelen dan dubbel op de site staan, los en als setje van meerdere stuks.

Om het ingewikkeld te maken: Kan dit ook gecombineerd worden? Dit gezien dezelfde kaarsen in meerdere kleuren beschikbaar zijn. Dus als het ware ziet het systeem bij het afrekenen dat het om hetzelfde artikel, met dezelfde prijs, gaat en past deze de korting automatisch toe (ookal verschilt de kleur bijvoorbeeld) 

3 reacties

Wat jammer dat dit niet kan! Kom achter steeds meer dingen die MWW niet kan…

klopt, maar ik vind dat niet mooi uitzien en teveel gedoe. Als je dat met alle producten moet doen heb je daar nogal een grote taak aan. Maar helaas het is niet anders.

dankjulliewel voor de reacties! :)

groetjes Amber 

www.stylebyammo.nl 

Reputatie 5
Badge +7

Wij maken er twee artikelen van en hebben voor beide dus een aparte voorraad beheer. Nadeel is dus dat je deze ook echt in de gaten moet houden daar je anders dus een van de twee op uitverkocht hebt staan terwijl je er nog volop op voorraad hebt.
Maar ik krijg een melding als mijn artikelvoorraad van een item nog maar 1 is en dan check ik meteen of ik dit moet aanpassen of niet.
Zo staat het bij ons op de site:

Reputatie 6
Badge +7

Dat kan helaas niet. Het is bij MWW helaas niet mogelijk om een staffelkorting toe te passen.

Reageer