Heb je hier opties voor binnen MWW (Pagespeed)

  • 19 juni 2020
  • 10 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Beste Ebbe,

Kun jij eens onderzoeken of hier wat van op te lossen is ? in het mww systeem 

 

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat wil ik zeker! Dit is denk ik informatie die je in de search console ziet? Heb je wellicht ook wat meer informatie? Dan kan ik wat gerichter zoeken. 

Thanks!

Reputatie 5
Badge +2

Dat wil ik zeker! Dit is denk ik informatie die je in de search console ziet? Heb je wellicht ook wat meer informatie? Dan kan ik wat gerichter zoeken. 

Thanks!

 

Dit komt deels uit google pagespeed insights https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=nl&url=powerfulproducts.nl&tab=desktop

En kun je verklaren waarom MWW op desktop gewoon heel netjes scoort maar op mobiel dat het net aan goed is.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ah Pagespeed, check. Ik ga het het uitzoeken en kom er later bij je op terug.

Reputatie 7
Badge +4

Hi Robert,

Ik heb morgen een afspraak gepland met een collega om dit eens goed uit te zoeken. Je hoort van me.

Groet, 

Ebbe

Reputatie 7
Badge +4

Hoi Robert,

Een concreet '’rapport'’ laat nog even op zich wachten. Ik heb de tijd wat verkeerd ingeschat en heb daar iets meer voor nodig. Overigens doe je het niet heel slecht (kan natuurlijk altijd beter). Bol.com en Coolblue scoren op pagespeed erg hoog, anderen partijen zoals wehkamp, mediamarkt en zalando halen jouw score niet. 

Keep you posted! 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi Robert,

Een concreet '’rapport'’ laat nog even op zich wachten. Ik heb de tijd wat verkeerd ingeschat en heb daar iets meer voor nodig. Overigens doe je het niet heel slecht (kan natuurlijk altijd beter). Bol.com en Coolblue scoren op pagespeed erg hoog, anderen partijen zoals wehkamp, mediamarkt en zalando halen jouw score niet. 

Keep you posted! 

We willen naar de top. Ik hoor het graag als je er wat meer informatie hebt. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi Robert,

Ik zou nog terugkomen op je pagespeed score. Dergelijke scores houden wij in de gaten om inzicht te krijgen in de performance van het platform. Het meeste van ons werk zit in onderhuidse aanpassingen met het doel om de performance te blijven verbeteren. De punten die worden aangegeven in jouw pagespeed rapport zijn niet door jou zelf aan te passen. Momenteel zijn wij druk bezig om de huidige code te optimaliseren en aan te passen naar de nieuwe standaarden. Hier moet ook storefronts (ja het staat nog steeds op de roadmap) op gaan draaien. Vooral op mobiel is nog veel winst te behalen. 

Ik kan je nu niks concreets bieden, weet dat het continue in de gaten wordt gehouden en we dus druk bezig zijn met de optimaliseren van de onderliggende code. 

Verder kwam ik deze link nog tegen, wellicht interessant om te lezen: https://kinsta.com/nl/blog/google-pagespeed-insights/

Groet en we spreken elkaar,
Ebbe

 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi Robert,

Ik zou nog terugkomen op je pagespeed score. Dergelijke scores houden wij in de gaten om inzicht te krijgen in de performance van het platform. Het meeste van ons werk zit in onderhuidse aanpassingen met het doel om de performance te blijven verbeteren. De punten die worden aangegeven in jouw pagespeed rapport zijn niet door jou zelf aan te passen. Momenteel zijn wij druk bezig om de huidige code te optimaliseren en aan te passen naar de nieuwe standaarden. Hier moet ook storefronts (ja het staat nog steeds op de roadmap) op gaan draaien. Vooral op mobiel is nog veel winst te behalen. 

Ik kan je nu niks concreets bieden, weet dat het continue in de gaten wordt gehouden en we dus druk bezig zijn met de optimaliseren van de onderliggende code. 

Verder kwam ik deze link nog tegen, wellicht interessant om te lezen: https://kinsta.com/nl/blog/google-pagespeed-insights/

Groet en we spreken elkaar,
Ebbe

 

Bedankt Ebbe, we hopen dat er wat meer snelheid komt in deze ontwikkelingen en updates. Weet jij ook al wanneer er iets leuks komt aan updates wat we bv op de klant dagen gezien hebben ? 

 

mvg Robert, powerfulproducts.nl

Reputatie 7
Badge +4

Hi Robert,

Ik hoop met je mee! Ik heb helaas geen tijdsindicatie over de uitrol van storefronts. Het jammere aan dit project is dat er eerst ontzettend veel werk moet worden verricht onderhuids en dit is dus niet zichtbaar. Tijdens het bouwen van de nieuwe vormgeving liepen we hier tegenaan. Er is teveel code die vernieuwd moet worden zodat we verder kunnen bouwen. Hier zijn al flinke stappen in gezet en zo gaan we geleidelijk verder met het bouwen van de nieuwe storefronts. Hierdoor heeft het helaas wel flinke vertraging opgelopen en kan het ook nog niet uitgerold worden. 

Qua functionaliteiten is er dit jaar tot nu toe een verbetering in de Mollie refund, 404 pagina en Sumup is in de Kassa App geïntegreerd. Dit is nog niet het spetterende waar je op zit te wachten, maar dit gaat er echt komen. 

In de tussentijd zijn we buiten het platform om ook druk bezig jullie meerwaarde te bieden. Denk aan deze community, maar ook een nieuwe partnership met UPTMZ.

Het voelt misschien niet zo, maar we zitten echt niet stil. We werken met man en macht om het platform meerwaarde te kunnen bieden. Het besef dat het lang duurt, dat voelen en erkennen wij allemaal. Ik hoop dat hier snel verandering in komt.

Blijf er vooral druk achter zetten Robert, ik waardeer je input op de community enorm! 

Hopelijk snel beter nieuws. 

Groet,
Ebbe

 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi Ebbe, 

 

Bedankt voor je duidelijke antwoord. We wachten in spanning af en blijven het op de voet volgen. We gaan gewoon verder met het verbeteren van onze webwinkel in het huidige voor ons beperkte systeem. 

 

Groet Robert (powerfulproducts.nl)

Reageer