Beantwoord

Google Merchant Center

• 11 februari 2021
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Hi,

Ik heb een vraagje mbt google merchant center. Is het mogelijk om de functie websitecrawl te gebruiken als invoermethode wanneer ik een nieuwe primaire feed wil aanmaken? wordt die functie ondersteunt door mijnwebwinkel? 

Bedankt alvast!

Groetjes, Ilysa

icon

Beste antwoord door Michael 17 februari 2021, 11:13

Via Booster of channable kun je al je producten via een feed bij Google shopping aanmelden. Dit gaat geautomatiseerd. Booster is gratis. Channable zijn kosten aan verbonden.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Ilysa,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Heb je wat meer informatie over deze functie en de werking daarvan? Dan controleer ik het voor je. 

Badge

Hi,

Bedankt voor je reactie! Ik probeer alle producten die wij aanbieden in Google Merchant Center te krijgen zodat wij Google Shopping Ads kunnen maken. Echter zie ik dat Google Merchant Center een functie aanbiedt dat je met websitecrawl alle producten in één keer in Google merchant center kunt krijgen i.p.v dat ik ze één voor één moet invoeren. https://support.google.com/merchants/answer/7538732?hl=nl via deze link misschien een iets beter uitleg van wat ik bedoel. Alleen zie ik dat ik websitecrawl er in ons account niet bij staat als invoermethode. Ik ben wat dat betreft een leek hoe alles werkt en ben het nu een beetje aan het uitzoeken alleen kom ik nu niet verder. Ik hoop dat iemand misschien wat tips heeft zodat ik de producten wat sneller in google merchant center kan krijgen of dat websitecrawlen wel mogelijk is als invoermethode.

Reputatie 1
Badge +1

Via Booster of channable kun je al je producten via een feed bij Google shopping aanmelden. Dit gaat geautomatiseerd. Booster is gratis. Channable zijn kosten aan verbonden.

Badge

Top! Dankjewel, ik ga daar gelijk even naar kijken.

Reageer