Ervaring met adverteren via een Google CSS partner?

• 27 November 2020
  • 7 reacties
  • 345 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Heeft er iemand ervaring met adverteren op Google via een CSS partner als bijv. Bigshopper, i.p.v. rechtstreeks via Google? Zij adverteren dat de klikkosten tot wel 20% omlaag gaan, als je via hen adverteert. Daarnaast zouden de campagnes gewoon doorlopen en heb je alles nog steeds in eigen beheer.

Ik vraag me af of iemand hier reeds ervaring mee heeft, en kan aangeven of er eventueel ook een nadeel aan verbonden is? In mijn branche zie ik dat een grote speler ook via Bigshopper adverteert in Google Shopping. Ik ben dan ook erg benieuwd naar ervaringen van mede MWW gebruikers.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft er iemand ervaring met adverteren op Google via een CSS partner als bijv. Bigshopper, i.p.v. rechtstreeks via Google? Zij adverteren dat de klikkosten tot wel 20% omlaag gaan, als je via hen adverteert. Daarnaast zouden de campagnes gewoon doorlopen en heb je alles nog steeds in eigen beheer.

Ik vraag me af of iemand hier reeds ervaring mee heeft, en kan aangeven of er eventueel ook een nadeel aan verbonden is? In mijn branche zie ik dat een grote speler ook via Bigshopper adverteert in Google Shopping. Ik ben dan ook erg benieuwd naar ervaringen van mede MWW gebruikers.

Wij zijn hier ook mee in onderzoek. Haast te mooi om waar te zijn tot vandaag de aap uit de mauw kwam.

Reputatie 6
Badge +8

Ja correct, echter als zij idd 20% lagere klikprijs kunnen realiseren (wat ik ook elders op internet lees), kom ik nog voordeliger uit ondanks de fee van 49 / maand. Die heb ik dan binnen een week terugverdiend. Er staat echter vanaf, dus het kan veel meer zijn per maand. Daarnaast betaal je per land, ik richt mij op Nederland en België, zou dus minimaal 2x 49 euro per maand moeten betalen. Ben benieuwd, misschien binnenkort toch even contact opnemen.

Reputatie 7
Badge +10

Ja correct, echter als zij idd 20% lagere klikprijs kunnen realiseren (wat ik ook elders op internet lees), kom ik nog voordeliger uit ondanks de fee van 49 / maand. Die heb ik dan binnen een week terugverdiend. Er staat echter vanaf, dus het kan veel meer zijn per maand. Daarnaast betaal je per land, ik richt mij op Nederland en België, zou dus minimaal 2x 49 euro per maand moeten betalen. Ben benieuwd, misschien binnenkort toch even contact opnemen.

Ik denk dat het dan ook voor maximaal 1000 artikelen is en dan bv 2000 € 50,- 3000 € 75,- maar dat zou je echt even moeten informeren. De prijzen staan niet vast je moet dan echt contact met hun opnemen.

Reputatie 7
Badge +10

@Goedhoesje.nl was je hier nog verder mee gekomen met het aanvragen van informatie

Reputatie 6
Badge +8

Ja, we zijn per vandaag overgegaan naar Bigshopper. De prijs na 31/01/21 is inderdaad gewoon 49 euro per maand. Wij zijn actief in Nederland en Vlaanderen met onze ads, ze konden Vlaanderen kosteloos bij Nederland betrekken. Wij betalen dus enkel 49 euro per maand fee (wij hebben 2500 unieke producten, voor 2 landen 5000 in totaal), en de advertentiekosten zouden met 20% omlaag moeten gaan (anders gezegd: de klikprijs gaat voor de volle 100% in de veiling, zonder dat Google hier 20% commissie van afpakt). Ze hebben ook een verkoperspagina aangemaakt, ziet er allemaal netjes uit. Ik ben benieuwd naar de resultaten maar daarbij geldt: Meten is weten.

Voorlopig een positieve eerste indruk.

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben benieuwd, ik ga ook misschien de stap maar eens maken. Je hebt er ook in 1 klap ook ineens een stuk backlinks bij. Ook niet onbelangrijk

Reputatie 1
Badge

Kijk is op www.ProductBuddy.nl is tijdelijk een jaar gratis om te proberen.

Reageer