Hoe koppel Ik mijn webshop via Mantella?
Ik heb een account bij Mantella maar moet dan naar wp-admin om daar de plugin te installeren. Maar Ik heb geen idee hoe Ik daar moet komen.
Hoe koppel Ik mijn webshop via Mantella?
Ik heb een account bij Mantella maar moet dan naar wp-admin om daar de plugin te installeren. Maar Ik heb geen idee hoe Ik daar moet komen.
Bedoel je de dropshiptool? Die kun je koppelen met WordPress én Mijnwebwinkel. WordPress heeft een WP-admin, dus ik denk dat je de verkeerde uitlegt volgt en nu probeert de tool te koppelen aan een WordPress-installatie.
Bedankt Dirkjan
Ik heb er niet veel verstand van.
Maar hoe koppel Ik de dropshiptool aan
Wordpress en mijnwebwinkel.
Groeten Arjan K
Op welk platform heb je je webshop? Wordpress of mijnwebwinkel?
Dat zijn namelijk 2 verschillende platformen en het lijkt mij niet dat je je webshop op alletwee hebt draaien?
Ik heb een webshop via mijnwebwinkel
Dan kun je hem niet aan Wordpress koppelen omdat wordpress een heel ander platform is. Helaas zou ik ook niet weten hoe je het aan Mijnwebwinkel zou kunnen koppelen. Geen idee of dat kan eigenlijk.
Hoe koppel ik mijn webshop aan TWM?
Hier kan je ook doorklikken naar de instructies. Als er onduidelijkheden zijn, kan je contact opnemen met TWM.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.