Abonnementskosten ?????

• 23 February 2022
  • 10 reacties
  • 392 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hoe kun je een abonnement nu met 25 procent verhogen, zomaar ineens. 5 procent is vrij normaal, maar 25 procent is absurd....en dat in Corona tijd, waarin gevraagd wordt om de kosten van huur etc juist laag te houden door notabene regering etc.. Kan echt niet

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

De prijsverhogingen zijn gecommuniceerd. Daarnaast is corona voor een webshop ook niet echt een reden om niet te verhogen, het percentage aan webshops en online omzet is juist door de pandemie ontzettend gestegen. :wink:

Reputatie 5
Badge +6

Mee eens Peter. Nu is dat an-sich nog niet zo erg, maar dat in combinatie met het verplichte jaarabonnement is simpelweg klantonvriendelijk en asociaal. Wettelijk correct of niet. 

Ik had 2 dagen voor de aankondiging geüpgrade naar Premium en toen opeens gingen de prijzen omhoog. Nu ga ik overstappen naar een andere webshop provider omdat ik klaar ben met de grappen van MWW, maar dat geld ben ik mooi kwijt. 

Reputatie 5
Badge +6

Ja, ik baal van het verplichte jaarabonnement. Mijn andere webshop heb ik gesloten. Die was voor mij gewoon echt klaar. Dat laat zich niet altijd plannen. Maar nu zit ik nog wel een half jaar er financieel aan vast qua abonnement. Flink balen. 

Reputatie 5
Badge +7

De prijsverhogingen zijn gecommuniceerd. Daarnaast is corona voor een webshop ook niet echt een reden om niet te verhogen, het percentage aan webshops en online omzet is juist door de pandemie ontzettend gestegen. :wink:

Wat betreft de prijsstijging dit kun je niet voorkomen alleen is de omzet bij webwinkels echt geen 25% gestegen in de coronatijd en zijn er veel webwinkels daarnaast afhankelijk van andere inkomsten zoals een winkel of net zoals wij van beurzen, waardoor je juist veel minder inkomsten hebt. 

Maar het is veel in een keer zo'n stijging alleen denk ik dat de prijs bij mww nog laag is ten opzichte van andere aanbieders en zijn ze wel flink gegroeid met de mogelijkheden. Het is alleen balen dat de prijsstijging samen viel met een flinke storing, waardoor mensen zich er meer aan gingen irriteren.

Reputatie 5
Badge +6

Wat betreft de prijsstijging dit kun je niet voorkomen alleen is de omzet bij webwinkels echt geen 25% gestegen in de coronatijd en zijn er veel webwinkels daarnaast afhankelijk van andere inkomsten zoals een winkel of net zoals wij van beurzen, waardoor je juist veel minder inkomsten hebt. 

Maar het is veel in een keer zo'n stijging alleen denk ik dat de prijs bij mww nog laag is ten opzichte van andere aanbieders en zijn ze wel flink gegroeid met de mogelijkheden. Het is alleen balen dat de prijsstijging samen viel met een flinke storing, waardoor mensen zich er meer aan gingen irriteren.

Hier denk ik dus anders over. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Shopify, dan heb je voor 80 dollar (± 71 euro) per maand een extreem grote hoeveelheid opties, van een grote, stabiele partij. Maar echt een extreme hoeveelheid opties. Bij MWW werken filters niet eens. Als je het 1/1 gaat vergelijken met Shopify is die 60 euro voor Premium veel te duur. Tel daar nog eens de instabiliteit en de manier waarop ze hun klanten behandelen bij en de vergelijking zou duidelijk moeten zijn.

Reputatie 5
Badge +7

Hier kan ik niet over oordelen daar zij de prijzen niet laten zien. Maar ik vind ze bij mww altijd wel vriendelijk en behulpzaam alleen vind ik het slecht dat ze geen 24/7 bereikbaar zijn. Maar om ze daar helemaal op af te schieten vind ik heel ver gaan. Er gaat ook heel veel wel goed en dat wordt snel vergeten.

Reputatie 5
Badge +6

Hier kan ik niet over oordelen daar zij de prijzen niet laten zien. Maar ik vind ze bij mww altijd wel vriendelijk en behulpzaam alleen vind ik het slecht dat ze geen 24/7 bereikbaar zijn. Maar om ze daar helemaal op af te schieten vind ik heel ver gaan. Er gaat ook heel veel wel goed en dat wordt snel vergeten.

De prijzen van Shopify staan gewoon bij hun op de website. Er zijn 4 abonnementen. 

Ze zijn zeker vriendelijk en behulpzaam, maar enkel in gevallen waar de oplossing makkelijk is naar mijn mening. Als het een storing van grotere schaal is, of die lastiger is is er veelal niemand te bekennen van MWW, of word het ontkent of afgeschoven op een derde partij of de klant. Ook 24/7 bereikbaarheid is toch wel het absolute minimum dat je tegenwoordig mag verwachten van een webshop aanbieder…

Daarnaast staan er in het suggestie platform van MWW verschillende ideeën over toevoegingen aan de webshop met grote hoeveelheden stemmen, die al jaren bovenaan staan, toch worden ze niet geïmplementeerd. 

Dat er heel veel wel goed gaat is irrelevant. Als er heel veel aan mijn auto wel werkt, maar mijn lampen zijn constant stuk dan heb ik er niks aan. Dan heeft iemand gewoon slecht nagedacht over de lampen van die auto. Dat de rest het wel doet compenseert daar niet voor. 

Reputatie 2
Badge +4

En nu gaat ie alweer 15 procent omhoog binnen een jaar? Dat zijn 2 stijgingen n 1 jaar. Alles wordt duurder terwijl de overheid zei dat dit niet zo moeten gebueren. MWW doet daar vrolijk aan mee (prijsstijgingen) En dan o  og eens totaal onevenredig qua percentage en 2 maal binnen een jaar. Kan echt niet hoor dit. Terwijl iedereen het juist moeijker heeft (dusook webshopeigenaren) aangezien er minder geld wordt besteedt door de crises. Yotaal belachelijk die stijgingen met zulke percentages. Ook helemaal niet odig want zo jaag je je klaneten alleen maar weg. Ik ga er ook over nadeken om een godkoper alternatief te vinden. Jarenlang was MWW standaard goedkoop en nu ik lid ben sinds 2 jaren vligen de kosten van 29 euro naar 41 euro. Stijgijng van 25 procent….. kan niet hoor

Reputatie 2
Badge +4

Wat zeg ik...stijging van 33,3 procent. Nog belachelijker

Reputatie 7
Badge +11

Ik ben van mening dat het voor heel veel bedrijven en webwinkels een zwaar 2023 gaat worden. Waar ook zeker veel webwinkels moeten stoppen omdat het gewoon niet meer uit kan. 

Reageer