Update 'deelbetalingen'

• 12 September 2022
  • 10 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2858 reacties

@Sjeintje Boterkoek attendeerde mij erop dat een update over deelbetalingen wel wenselijk is. De laatste update is inmiddels weer van voor de zomer.

We hebben enige vertraging opgelopen tijdens de ontwikkeling van deze functie. We zijn momenteel nog druk bezig om de functie zo snel en zo goed mogelijk aan te bieden. De prognose is dat we begin oktober de deelbetalingen kunnen aanbieden in testflight en dus door jullie getest kan worden. 

Zodra de nieuwe versie klaar staat in testflight ontvangen jullie van ons in deze groep de uitnodiging om te kunnen testen. 

Mochten er hierover nog vragen zijn, dan hoor ik het graag. 

10 reacties

Reputatie 1
Badge

Dus het selecteren bij de verkoop van klanten word ook weer opgeschoven…. Maar bij betalen staan we vooraan… dat mogen we wel. De deelbetalingen zouden er al lang zijn was beloofd. Nu word alles weer opgeschoven…. schandalig om voor geen nieuwe functies wel een hoop geld te vragen.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @ebbe is er al zicht op een nw update? Sinds de laatste versie zijn er nog steeds functies die niet fijn werken. Het is vrij stil wbt de kassa-app 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ebbe is er al zicht op een nw update? Sinds de laatste versie zijn er nog steeds functies die niet fijn werken. Het is vrij stil wbt de kassa-app 

Vooralsnog staat deze voor begin oktober gepland. Zoals gezegd hebben we helaas vertraging opgelopen en hebben we de nieuwste release niet voor de zomer uit kunnen rollen. Ik begrijp heel goed dat dit vervelend is. Zodra de nieuwe versie klaar staan, zijn jullie de eerste die het horen. 

Reputatie 6
Badge +9

Dankjewel.. ik las wel van de vertraging maar had betrekking op die ene functie #deelbetaling. Begreep niet dat dit met de eerstvolgende versie mee komt.

Reputatie 7
Badge +16

Ah ja, dat is misschien wel goed om te weten. ‘Deelbetalingen’ is de grootste toevoeging aan de nieuwe versie. Daarnaast zitten er nog verschillende verbeteringen/aanpassingen in de nieuwe versie. 

Wat misschien ook goed is om te weten is dat Bas ons helaas heeft verlaten. Voor vragen over de Kassa app kun je nu (tijdelijk) bij mij terecht. Ik zorg er voor dat dit dan bij de juiste persoon terecht komt. 

Reputatie 6
Badge +9

Ah ja, dat is misschien wel goed om te weten. ‘Deelbetalingen’ is de grootste toevoeging aan de nieuwe versie. Daarnaast zitten er nog verschillende verbeteringen/aanpassingen in de nieuwe versie. 

Wat misschien ook goed is om te weten is dat Bas ons helaas heeft verlaten. Voor vragen over de Kassa app kun je nu (tijdelijk) bij mij terecht. Ik zorg er voor dat dit dan bij de juiste persoon terecht komt. 

He, dat meen je niet, hier kijk ik erg van op! De motor achter de kassa-app die ook veel problemen voor me heeft opgelost na zijn bezoek aan de winkel. Nu snap ik die vertraging wel.. 😥

Reputatie 7
Badge +16

Dat is inderdaad ontzettend balen. De Kassa App was inderdaad zijn '’ding'’ waar hij zich hard voor heeft gemaakt. Dat is even schakelen, maar dat komt wel goed. 

Reputatie 6
Badge +9

Dat is inderdaad ontzettend balen. De Kassa App was inderdaad zijn '’ding'’ waar hij zich hard voor heeft gemaakt. Dat is even schakelen, maar dat komt wel goed. 

Hoop dat het goed gaat met Bas, hij is zo met stille trom vertrokken 😕… 

Weet het niet hoor @Ebbe ben al sinds 2016 met de kassa-app bezig en loopt nog steeds tegen heel veel dingen aan. De energie is wel een beetje weg nu..

Reputatie 7
Badge +10

Hoop dat het goed gaat met Bas, hij is zo met stille trom vertrokken 😕… 

Weet het niet hoor @Ebbe ben al sinds 2016 met de kassa-app bezig en loopt nog steeds tegen heel veel dingen aan. De energie is wel een beetje weg nu..

Bas onze vroegere mww youtube man? Dat deed hij wel super goed en leuk. Nu ok voor mww een erg grote gemiste kans.  

Reputatie 6
Badge +9

Ja die Bas, vreemd hoor dat hij zomaar ineens weg is. Hij wist zoveel op te lossen of poging tot.. vooral rond de testversies hadden we veel overleg. 

Reageer