Vraag

Update

• 11 November 2022
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Hi,

In september heb ik aangegeven dat de prognose was dat we begin oktober de nieuwe versie van de Kassa app aan kunnen bieden in ‘Testflight’. Helaas heeft het wat langer geduurd dan dat we gehoopt hadden met zijn allen door uiteenlopende redenen.

Afgelopen week hebben we de nieuwe versie intern getest. Daaruit is gebleken dat deze versie nog niet voldoende kwaliteit beschikt om hem in ‘Testflight’ aan te bieden. De feedback die uit de interne test is gekomen wordt momenteel verwerkt. We verwachten in de loop van volgende week opnieuw intern te kunnen testen. Zodra de versie van voldoende kwaliteit beschikt wordt deze in ‘Testflight’ beschikbaar gesteld. 

In verband met de naderende drukke periode zullen we de versie alleen in ‘Testflight’ aanbieden. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, kun je eenvoudig terug naar de huidige versie. 

We beseffen dat de nieuwe versie lang op zich laat wachten en dat het verwachtingsmanagement beter kan. Intern trekken we hier lering uit zodat een volgende release beter verloopt. 

Ik houd jullie op de hoogte van de testresultaten en koppel terug wanneer er via ‘Testflight’ getest kan worden.

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Ik denk dat ren definitieve versie beter na de feestdagen kan komen want dan wil je geen gedoe. Als de testflight er is doe ik iig mee.