Vraag

Testversie Kassa app (versie 4.3.8)

• 22 July 2022
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

In de nieuwe testversie worden nieuwe producten vrijwel gelijk getoond in de kassa-app. Synchroniseren is niet meer nodig, ideaal. Alleen verwijderde artikelen blijven zichtbaar en worden pas verwijderd na synchroniseren. Is dit bekend? 

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb de testversie er nog niet in gezet. Had even gemist dat deze er was. Ik zal hem na het weekend ook gaan testen.

Reputatie 6
Badge +8

Wil je eens kijken of dit met de 3.7 ook zo is @Michel vG standaard synchr je vooraf, zonder te kijken. Vandaag viel het voor het eerst op dat de nw toegevoegde artikelen in de app staan zonder te synchr. 

Reputatie 6
Badge +8

Ik zal het proberen. Is het dan puur met nieuwe artikelen of met voorraad aanpassingen ook?

Reputatie 6
Badge +8

Ik zal het proberen. Is het dan puur met nieuwe artikelen of met voorraad aanpassingen ook?

De voorraad werd al gelijk aangepast toch middels een melding: artikel is bijgewerkt en anders door het scherm naar beneden te trekken maar synchr. was hiervoor niet nodig.

Reputatie 6
Badge +8

Bij de voorraad optie werkt de filter niet van het barcode veld leeg. De SKU en Inkoopprijs werken wel goed.

Reageer