Nieuwe testversie 4.3.7 (Feedback topic)


Reputatie 5
Badge +6

Beste leden,

Er is een nieuwe testversie naar Apple ter review voor de Kassa App. Deze zal in een dezer dagen beschikbaar komen in TestFlight. Aan jullie de vraag om te testen of we waar maken wat we hieronder stellen. Wat is er veranderd?

Nieuw

  • Het voorraadbeheer is volledig vernieuwd.
    • Je kunt de barcode, SKU en inkoopprijs beheren per variant
    • Een product direct aan een verkoop toevoegen
    • Bij het wijzigen van de voorraad heb je de mogelijk om het voorraad aantal te vervangen of toe te voegen.
    • Bij het wijzigen van een gegeven wordt deze direct opgeslagen. Dit kun je controleren door de datum en tijd van de meest recente wijziging te controleren.
    • Negatieve voorraad aantallen worden op deze pagina ook weergegeven
  • Filteren van het (voorraad) productoverzicht*
    • Filteren of een voorraad meer of minder dan een bepaald aantal
    • producten zonder SKU
    • producten zonder barcode
    • producten zonder inkoopprijs
  • Sorteren van het overzicht
    • Sorteer de producten op product naam, SKU of Voorraad aantal
  • Periodieke synchronisatie. Uit feedback begrepen we dat vaak het verkoopscherm open blijft staan. In die situatie synchroniseerde de app niet met het platform. Dat hebben we deze versie toegevoegd. Elke 5 minuten synchroniseert de app als deze op hetzelfde scherm ‘open’ blijft staan.
  • Adres locatie als landkaart in order details. Als je nu een order bekijkt zie je een kaartje van het adres staan.

Verbeterd

  • Als de app synchroniseert met de winkel dan negeren we het automatische slot van het iOS apparaat zodat we zeker weten dat de synchronisatie niet onderbroken wordt.
  • Als de synchronisatie faalt doordat een aanvraag te lang duurt herhalen we de aanvraag maar dan met minder producten in per keer.
  • Kleine visuele aanpassing van de app navigatie
  • Kleine visuele aanpassing van de teller die op iPhones aangeeft hoeveel producten er in de winkelwagen zitten
  • Locatie- of weborder icoon ook toegevoegd aan de retourorder regel op de order details

Opgelost

  • Ondersteuning voor de Star Micronics SM-S220 toegevoegd.
  • Als je een handscanner gebruikt, en het geluid op het apparaat aan had staan, gaf deze naast de scanner ook een piep-toon als je een barcode inscande.

* Je filtert met een ‘EN’ toevoeging. Dus een lege barcode EN een lege SKU levert je alleen producten op waarbij beide velden leeg zijn

 

Hoe kun je testen?

Hoe je kunt helpen met testen legt Ebbe je in dit topic uit: 

Vind je een foutje? Deel je vondst hieronder.

 

Wat gaan we hierna doen?

In een volgende versie gaan we aan de slag met:

  • We werken nog aan het beschikbaar maken van de gedeelte betalingen intern. Dit duurt iets langer dan verwacht. Daarom zal de volgende versie een kleine (tussen) update zijn waarin we de onboarding in de app aanpakken.

Groeten,


Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

56 reacties

Reputatie 3
Badge +4

@Bas Wienhoven ook wij testen niet mee met oog op ontbreken Categorie gebruik in Voorraad. Verder is deze versie erg instabiel mbt handscanner die het niet doet maar wel aan is en gekoppeld is, printer print niet uit het niets maar wel gekoppeld zijn, scherm sluit zomaar af. Het geeft chaos en stress en duurt gewoon te lang in een bomvolle winkel

succes voor de andere testers

groeten Esther

Beste leden,

Er is nog één nieuwe 4.3.7 versie onderweg om te testen voor we over een week of twee de versie beschikbaar maken in de App Store. Er is een hoop feedback gekomen op deze versie waar ik jullie voor wil bedanken. Daarmee krijg ik beter inzicht in wat er bij jullie speelt en wat er belangrijk is.

Hieronder een aantal concrete feedback punten en wat we er mee gaan doen:

Invoerwijze van de voorraad
De wijze waarop je de voorraad kon aanpassen, en dan specifiek het aantal, was niet duidelijk genoeg. Daarom hebben we in deze versie de invoerwijze aangepast die het duidelijk moet maken.

Producten op categorie weergeven
De hypothese was dat men aan de nieuwe filters + het zoekveld genoeg manier had om het juiste product te vinden. Toch blijkt de categorieselectie gewenst op de voorraad pagina. Het lukt niet meer om toe te voegen aan deze versie maar gaan we wel oppakken in de volgende versie.

Inkoopprijs
De aanwezigheid van de inkoopprijs blijft voorlopig. Ondanks dat het optioneel mag zijn voor sommige is dat op dit moment niet wat we aan willen bieden. Op termijn kijken we uit naar een manier om met meerdere medewerkers in te loggen die verschillende informatie kunnen inzien/bewerken. Dit is alleen nog niet ontworpen/gepland.

Volgorde order details
Er was wat feedback over de volgorde van informatie op het order details scherm. Deze nemen we mee in de versie van de Kassa App mee als we de deelbetalingen gaan ondersteunen. Hierover binnenkort gauw meer info 😉

Verkoopprijs
Dit is nog een vraag. Er is de behoefte geuit om deze te bewerken op het voorraadscherm. Dit staat niet gepland gezien dit scherm bedoeld is om je voorraad te beheren. De inkoopprijs zien we als meerwaarde gezien nieuwe voorraad een andere inkoopprijs tot gevolg kan hebben. Daarnaast is de verkoopprijs op dit moment dusdanig complex met een verkoop-, actie-, én meerprijs die ingevuld kan worden dat dit geen goede vorm zal krijgen in de app.
Wel kan ik me voorstellen dat het handig is om de verkoopprijs bij de details te zien (dus niet in het overzicht). Is dat nog van meerwaarde of kunnen we hem dan beter weglaten?

Nou, ik hoop dat het weer een mooie versie is waar jullie blij mee zijn. Er is mogelijk licht aan de tunnel dat we in de volgende versie tóch, ondanks eerder bericht, aan de slag kunnen met de deelbetalingen. Hiervoor zal ik binnenkort een bericht plaatsen met meer info.

Goed weekend! Groet,

Bas


Er komen weer genoeg verbeteringen aan, fijn! ben benieuwd.. het eerst wat ik natuurlijk lees is over de inkoopprijs. Dat vind ik echt héél jammer, had deze liever weg gezien daar. We werken teveel met ‘losse’ krachten die artikelen aanpassen qua voorraad, deze prijzen en in de winkel zetten. Daar zijn we het meest mee geholpen, dat gaat via de app super makkelijk. Die inkoop wil ik dan daar niet zien en wat de verkoopprijs betreft, om die daar ook aan te beheren.. nee dank je, die gewoon ‘veilig’ in de backoffice aanpassen, daar komt verder niemand in. 

Bedankt voor je update Bas, het testen doe ik dan opnieuw niet mee ‘live’ in de winkel, sorry!

Reputatie 7
Badge +8

Als de inkoopprijs aangepast wordt zal ook vaak de verkoopprijs veranderen. Zeker in deze tijd waarin soms per maand forse prijsaanpassingen doorkomen vanuit de groothandels/importeurs.

Reputatie 5
Badge +6

Beste leden,

Er is nog één nieuwe 4.3.7 versie onderweg om te testen voor we over een week of twee de versie beschikbaar maken in de App Store. Er is een hoop feedback gekomen op deze versie waar ik jullie voor wil bedanken. Daarmee krijg ik beter inzicht in wat er bij jullie speelt en wat er belangrijk is.

Hieronder een aantal concrete feedback punten en wat we er mee gaan doen:

Invoerwijze van de voorraad
De wijze waarop je de voorraad kon aanpassen, en dan specifiek het aantal, was niet duidelijk genoeg. Daarom hebben we in deze versie de invoerwijze aangepast die het duidelijk moet maken.

Producten op categorie weergeven
De hypothese was dat men aan de nieuwe filters + het zoekveld genoeg manier had om het juiste product te vinden. Toch blijkt de categorieselectie gewenst op de voorraad pagina. Het lukt niet meer om toe te voegen aan deze versie maar gaan we wel oppakken in de volgende versie.

Inkoopprijs
De aanwezigheid van de inkoopprijs blijft voorlopig. Ondanks dat het optioneel mag zijn voor sommige is dat op dit moment niet wat we aan willen bieden. Op termijn kijken we uit naar een manier om met meerdere medewerkers in te loggen die verschillende informatie kunnen inzien/bewerken. Dit is alleen nog niet ontworpen/gepland.

Volgorde order details
Er was wat feedback over de volgorde van informatie op het order details scherm. Deze nemen we mee in de versie van de Kassa App mee als we de deelbetalingen gaan ondersteunen. Hierover binnenkort gauw meer info 😉

Verkoopprijs
Dit is nog een vraag. Er is de behoefte geuit om deze te bewerken op het voorraadscherm. Dit staat niet gepland gezien dit scherm bedoeld is om je voorraad te beheren. De inkoopprijs zien we als meerwaarde gezien nieuwe voorraad een andere inkoopprijs tot gevolg kan hebben. Daarnaast is de verkoopprijs op dit moment dusdanig complex met een verkoop-, actie-, én meerprijs die ingevuld kan worden dat dit geen goede vorm zal krijgen in de app.
Wel kan ik me voorstellen dat het handig is om de verkoopprijs bij de details te zien (dus niet in het overzicht). Is dat nog van meerwaarde of kunnen we hem dan beter weglaten?

Nou, ik hoop dat het weer een mooie versie is waar jullie blij mee zijn. Er is mogelijk licht aan de tunnel dat we in de volgende versie tóch, ondanks eerder bericht, aan de slag kunnen met de deelbetalingen. Hiervoor zal ik binnenkort een bericht plaatsen met meer info.

Goed weekend! Groet,

Bas

Reputatie 3
Badge +4

Hoe vinden jullie dit nieuwe voorraad overzicht? Oud vs nieuw.. De test-versie schiet na paar minuten weer terug naar alle producten ipv op de zoek-functie blijven staan #behappy

 

 

@CountryatHome nou ik kan zeggen dat de in de nieuwe testversie het “zoeken” in het voorraadgedeelte echt hel is. Daar is niet mee te werken. Het allerergste is het zoeken in de ellenlange rij van producten ipv het kunnen zoeken op categorieën. De vorige versie was daarin zoveel prettiger en sneller. 

Tot nog toe werkt alles vlot. Inkoopprijs mag wat mij betreft weg of optioneel zijn. En het aantikken voor de voorraad aan te passen wat duidelijker en verder heb ik geen klachten.

Ben je wel content met de voorraad-lijst ipv het raster van ca. 20 items? Dit is toch niet overzichtelijk? 😐 Aan de linkerkant een smal rijtje artikelen en rechts ¾ veld met voorraadopties, wat ook wel smaller kan. 

 

Reputatie 7
Badge +8

Tot nog toe werkt alles vlot. Inkoopprijs mag wat mij betreft weg of optioneel zijn. En het aantikken voor de voorraad aan te passen wat duidelijker en verder heb ik geen klachten.

@Bas Wienhoven Zou de inkoopprijs optioneel kunnen worden? Tonen of niet.. zou deze heel graag niet zien bij de voorraad. Als niemand zich daar verder over uitlaat, zou dat een optie kunnen zijn? Dan kunnen we ook live gaan testen in de winkel.. 

Reputatie 7
Badge +8

Het werkt wel als je op het woord aantal klikt. Dat moet echt iets duidelijker denk ik. Verder werkt het tot nog toe wel prima.

Ik ga morgen op het woord aantal klikken. Ik laat het weten als het werkt. 

🤣 

Ben ook benieuwd wat je van de voorraadweergave vindt.. #langerij

Reputatie 7
Badge +8

Ik ga morgen op het woord aantal klikken. Ik laat het weten als het werkt. 

Reputatie 5
Badge +6

@Peter Wat fijn om te horen! Ik kijk uit naar je feedback met deze testversie!

Ik weet dat er een situatie is waarbij je geen toetsenbord te zien krijgt waar ik nog aan moest denken en hoopte met een video wat meer info te krijgen. Bij deze deel ik die info maar even voor het geval dat...😁

Als je een handscanner gekoppeld hebt aan de app die niet in iOS modus staat (dit doe je door de barcode te scannen die we tonen bij het koppelen indien de scanner in de fabrieksinstellingen staat) ziet het Apple apparaat de handscanner als een invoer-apparaat.. ook wel.. een toetsenbord. Dit is natuurlijk super handig als je daadwerkelijk met een extern gekoppeld toetsenbord werkt… maar voor een handscanner met één functie is dan niet handig.

Goed weekend gewenst met veel verkopen! 💪

Reputatie 4
Badge +4

@Peter Zou je er wellicht een filmpje van willen maken en die naar onze support afdeling willen sturen? Ik ben benieuwd wat er op het scherm gebeurd en waarom het toetsenbord bij jou niet omhoog popt als je op het ‘aantal’ tikt. Ik krijg het hier niet voor elkaar dat het niet werkt.

Alvast een goed weekend.

Hoi @Bas Wienhoven & @CountryatHome, we krijgen hem nu ook werkend al durf ik te zweren dat ik t gehele scherm zowat geprobeerd heb, nog net niet met de vuist 😥

Maar goed we hebben een toetsenbord…… 😎

Reputatie 5
Badge +6

@Peter Zou je er wellicht een filmpje van willen maken en die naar onze support afdeling willen sturen? Ik ben benieuwd wat er op het scherm gebeurd en waarom het toetsenbord bij jou niet omhoog popt als je op het ‘aantal’ tikt. Ik krijg het hier niet voor elkaar dat het niet werkt.

Alvast een goed weekend.

Hoi Sonja @CountryatHome , ik snap het idee maar ik kan tikken wat ik wil in het scherm op aantal, op cijfer (bv) 1, op het pijltje ernaast of op de 1 hier weer naast. Er komt geen numeriek gedeelte waardoor ik kan gaan tikken…… Je zal toch een toetsenbord oid te zien moeten krijgen lijkt me….

Kort samengevat, het werkt gewoon niet naar behoren!


Oke, maar je moet wel klikken op het ‘woord’ aantal boven beschikbaar, niet op het aantal/cijfer/pijltje zelf. Als ik op het woord aantal klik, plopt er een toetsenbord naar boven.. 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi Sonja @CountryatHome , ik snap het idee maar ik kan tikken wat ik wil in het scherm op aantal, op cijfer (bv) 1, op het pijltje ernaast of op de 1 hier weer naast. Er komt geen numeriek gedeelte waardoor ik kan gaan tikken…… Je zal toch een toetsenbord oid te zien moeten krijgen lijkt me….

Kort samengevat, het werkt gewoon niet naar behoren!

Net de laatste versie erin gezet. Ik kan net als bij de vorige versie geen voorraad aanpassen of ik doe iets verkeerd? Ik kan op de + of op het = teken klikken of op de cijfers maar ik krijg dan geen scherm om een getal in te voeren. Bij de inkoopsprijs krijg ik dat wel. Het laden  van de artikelen bij de voorraad gaat nu wel prima.

Wij hebben er ook opgezet en lopen tegen hetzelfde probleem aan als @Michel vG: de voorraad is niet aanpasbaar, niet via de + of = optie door op het aantal te klikken. Het zal vast aan m'n grote vingers liggen (al lukt het m'n vrouw ook niet 😅), tevens als je via de voorraad de barcode doet wijzigen dan slaat hij hem netjes op maar wordt echter niet bij het scannen herkent, ook niet na synchroniseren. Via de pc werkt het gewoon naar behoren. Tevens was dit al eerder aangekaart, waar is de verkoopsprijs in de voorraad optie, wel zo makkelijk bij de goederenverwerking.

Tevens ondervinden wij ook wat @Sjeintje Boterkoek ondervindt met de scanner dat hij regelmatig (zonder oorzaak) in 1 keer geen connectie meer heeft met de kassa, echter wel met de iPad zelf en herkend hem dan ook niet meer in de app als je hem opnieuw wilt aanmelden. Oplossing is dan bij iPad laten vergeten, opnieuw connectie laten maken en dan vindt hij hem weer gelijk bij de kassa. Maargoed dit probleem is er al jaren…., dat is tevens zoals michel al aangeeft dat hij zijn kassabon teksten standaard in een tekstdocumentje doet/ moet opslaan aangezien je zo vaak de app opnieuw moet installeren (en uiteraard altijd met wachtende voor de kassa)….. Dingetjes waar je mee leert leven 😎


De voorraad moet je aanpassen door in het vakje aantal te gaan staan en daar een waarde invullen. Is dit de waarde wat je voorraad moet zijn dan zet je de schuif naar = aan en als je de waarde wil plussen met een aantal, zet je het schuifje + aan en vul je bij aantal weer in hoeveel je wil plussen. 

Niet geheel logisch, het plussen en minnen in de huidige versie werkt prima.. maar er valt mee te leven 😂

 

Reputatie 4
Badge +4

Net de laatste versie erin gezet. Ik kan net als bij de vorige versie geen voorraad aanpassen of ik doe iets verkeerd? Ik kan op de + of op het = teken klikken of op de cijfers maar ik krijg dan geen scherm om een getal in te voeren. Bij de inkoopsprijs krijg ik dat wel. Het laden  van de artikelen bij de voorraad gaat nu wel prima.

Wij hebben er ook opgezet en lopen tegen hetzelfde probleem aan als @Michel vG: de voorraad is niet aanpasbaar, niet via de + of = optie door op het aantal te klikken. Het zal vast aan m'n grote vingers liggen (al lukt het m'n vrouw ook niet 😅), tevens als je via de voorraad de barcode doet wijzigen dan slaat hij hem netjes op maar wordt echter niet bij het scannen herkent, ook niet na synchroniseren. Via de pc werkt het gewoon naar behoren. Tevens was dit al eerder aangekaart, waar is de verkoopsprijs in de voorraad optie, wel zo makkelijk bij de goederenverwerking.

Tevens ondervinden wij ook wat @Sjeintje Boterkoek ondervindt met de scanner dat hij regelmatig (zonder oorzaak) in 1 keer geen connectie meer heeft met de kassa, echter wel met de iPad zelf en herkend hem dan ook niet meer in de app als je hem opnieuw wilt aanmelden. Oplossing is dan bij iPad laten vergeten, opnieuw connectie laten maken en dan vindt hij hem weer gelijk bij de kassa. Maargoed dit probleem is er al jaren…., dat is tevens zoals michel al aangeeft dat hij zijn kassabon teksten standaard in een tekstdocumentje doet/ moet opslaan aangezien je zo vaak de app opnieuw moet installeren (en uiteraard altijd met wachtende voor de kassa)….. Dingetjes waar je mee leert leven 😎

Reputatie 3
Badge +4

@Bas Wienhoven ik gebruik de nieuwste versie. Maar plaats wel de versie ervoor terug ibm Voorraad toestanden en het ontbreken van Categorieën. Mbt voorraad aanpassen schaar ik me achter @Michel vG … visueel gezien gaat er niet direct een lampje branden hoe je dat kunt aanpassen. Je moet eerst van alles proberen om t door te hebben. Vorige versie was snel en duidelijk met voorraad onder t plaatje. Die 20 plaatjes in beeld en het uitklapmenuutje bovenin werkte gewoon supersnel en heel duidelijk. Laadtijd bedoel ik met name qua hoe de handscanner en bonprinter zich gedragen qua reactietijd

@Sjeintje Boterkoek , de scanner kun je zelf nieuwe oplaadbare batterijen inzetten. Ik weet even niet of het aa of aaa is maar je kunt ze er gewoon uithalen en vervangen voor nieuwere met eventueel iets meer capaciteit (mA). Wij hebben dit na een half jaar al gedaan en de nieuwe doen het een stuk langer en zitten er al meer dan een jaar in nu.

Ga ik ook proberen, na een hele nacht opladen gaat ie toch niet zo lang mee. Mss helpt dit..

Reputatie 5
Badge +6

@Michel vG Naast de +/= keuze kun je op het label ‘Aantal’ tikken. Dat is een invoerveld. Ik heb zelf ook ervaren dat dat niet per se heel duidelijk is. Ik ben daarnaast benieuwd wat je probeert bij het aanpassen van de voorraad en wat er niet lukt. Wellicht kun je via onze support wat aanvullende informatie sturen. Ik kijk graag mee.

Super goede tip om de batterij te vervangen in je handscanner! Er zitten twee AAA batterijen in de 7Ci die ik hier heb liggen.

@Sjeintje Boterkoek Blij dat je mee test! 😄 Het klinkt wel of je niet de laatste testversie gebruikt. De laadtijden van de voorraad zou geen probleem meer mogen zijn. Controleer of je versie 4.3.7 (7) gebruikt, dat is de meest recente. Kun je aangeven wat er niet voor de hand liggend of logisch is aan het aanpassen van de voorraad? En hoe zou dit beter zijn voor je?

In mijn originele bericht geef ik aan dat de deel betalingen er aan komen. Er zit wat vertraging aan de oplevering waardoor we het nog niet direct in de Kassa App kunnen aanbieden maar dit willen we zo snel als mogelijk toevoegen.

@CountryatHome Dank je wel voor je hulp!

@Peter en @Posh Fashion hebben jullie de laatste versie al geïnstalleerd? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen 👍

 

Groeten,

Reputatie 7
Badge +8

Net de laatste versie erin gezet. Ik kan net als bij de vorige versie geen voorraad aanpassen of ik doe iets verkeerd? Ik kan op de + of op het = teken klikken of op de cijfers maar ik krijg dan geen scherm om een getal in te voeren. Bij de inkoopsprijs krijg ik dat wel. Het laden  van de artikelen bij de voorraad gaat nu wel prima.

Reputatie 7
Badge +8

@Sjeintje Boterkoek , de scanner kun je zelf nieuwe oplaadbare batterijen inzetten. Ik weet even niet of het aa of aaa is maar je kunt ze er gewoon uithalen en vervangen voor nieuwere met eventueel iets meer capaciteit (mA). Wij hebben dit na een half jaar al gedaan en de nieuwe doen het een stuk langer en zitten er al meer dan een jaar in nu.

Reputatie 3
Badge +4

@Bas Wienhoven excuus voor mijn late instappen mbt testen van en reageren op de nieuwe versie. Alles wat @CountryatHome meld schaar ik me achter. Los van de laadtijd die eeuwig voelt is het allergrootste gemis het kunnen kiezen en zoeken in de Categorie in het voorraadgedeelte vd Kassa App. Ik zoek me wezenloos, de zoekbalk is niet altijd een optie omdat we niet altijd alles willen zoeken onder een bepaalde zoekterm, maar bijvoorbeeld alleen in die categorie. Het aanpassen van de voorraad/aantallen was ook veel makkelijker in de vorige versie. Dat nieuwe uitklapscherm is voor ons heel verwarrend en ook de werking vh aanpassen van de voorraadaantallen is gewoon helemaal niet voor de hand liggend en logisch. Wij moeten dan ook net als @Michel vG de laptop erbij om aan te passen. Op Zaterdag is iets aanpassen via de Kassa App kansloos. Ik merk ook dat regelmatig de handscanner ergens niet meer connect terwijl deze wel gekoppeld is, zowel in de app als te zien bij de instellingen vd iPad. Deze scant dan gewoon helemaal niet, alsof deze helemaal niet bestaat. Scanner weer aan doen en opnieuw connecten helpt wel maar duurt lang. Bonprinter af en toe ook zoek. Gekke ongrijpbare bugjes noem ik ze maar. En de nog altijd prangende vraag … wanneer kunnen we de optie "Deels cash/Deels pin betalen"?
Is terugzetten naar de vorige versie een optie en hoe doe ik dat? Ik kon dit niet zo snel terugvinden. Thnx voor de hulp alvast
Groeten Esther Möhringer-Davidson (eigenaar Sjeintje Boterkoek)


Ik heb deze testversie wel bekeken maar niet gedownload in de winkel. Kan er niet goed mee werken wat de voorraad betreft en de inkoopprijs blijft ook zichtbaar. 

Je kunt de kassa-app verwijderen en opnw installeren vanuit de app-store. In de testflight-app de autom. updates even uitzetten 😉. Dan werk je weer met de oude versie

Engelen bestaan @CountryatHome THNX!

@Bas Wienhoven excuus voor mijn late instappen mbt testen van en reageren op de nieuwe versie. Alles wat @CountryatHome meld schaar ik me achter. Los van de laadtijd die eeuwig voelt is het allergrootste gemis het kunnen kiezen en zoeken in de Categorie in het voorraadgedeelte vd Kassa App. Ik zoek me wezenloos, de zoekbalk is niet altijd een optie omdat we niet altijd alles willen zoeken onder een bepaalde zoekterm, maar bijvoorbeeld alleen in die categorie. Het aanpassen van de voorraad/aantallen was ook veel makkelijker in de vorige versie. Dat nieuwe uitklapscherm is voor ons heel verwarrend en ook de werking vh aanpassen van de voorraadaantallen is gewoon helemaal niet voor de hand liggend en logisch. Wij moeten dan ook net als @Michel vG de laptop erbij om aan te passen. Op Zaterdag is iets aanpassen via de Kassa App kansloos. Ik merk ook dat regelmatig de handscanner ergens niet meer connect terwijl deze wel gekoppeld is, zowel in de app als te zien bij de instellingen vd iPad. Deze scant dan gewoon helemaal niet, alsof deze helemaal niet bestaat. Scanner weer aan doen en opnieuw connecten helpt wel maar duurt lang. Bonprinter af en toe ook zoek. Gekke ongrijpbare bugjes noem ik ze maar. En de nog altijd prangende vraag … wanneer kunnen we de optie "Deels cash/Deels pin betalen"?
Is terugzetten naar de vorige versie een optie en hoe doe ik dat? Ik kon dit niet zo snel terugvinden. Thnx voor de hulp alvast
Groeten Esther Möhringer-Davidson (eigenaar Sjeintje Boterkoek)


Ik heb deze testversie wel bekeken maar niet gedownload in de winkel wel op een andere ipad test ik mee. Kan er niet goed mee werken wat de voorraad betreft en de inkoopprijs is/blijft ook zichtbaar, voor vakantie,- en zaterdaghulpen vind ik dit niet oke.

Je kunt de kassa-app verwijderen en opnw installeren vanuit de app-store. In de testflight-app de autom. updates even uitzetten 😉. Dan werk je weer met de oude versie

De bonprinter hebben we nooit problemen mee.. de scanner werkt bij ons wel goed, al is deze wel vaak halverwege de dag al leeg..