Nieuwe testversie 4.3.7 (Feedback topic)

Toon eerste bericht
Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

56 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hoe vinden jullie dit nieuwe voorraad overzicht? Oud vs nieuw.. De test-versie schiet na paar minuten weer terug naar alle producten ipv op de zoek-functie blijven staan #behappy

@CountryatHome nou ik kan zeggen dat de in de nieuwe testversie het “zoeken” in het voorraadgedeelte echt hel is. Daar is niet mee te werken. Het allerergste is het zoeken in de ellenlange rij van producten ipv het kunnen zoeken op categorieën. De vorige versie was daarin zoveel prettiger en sneller. 

Reputatie 5
Badge +6

Beste leden,

Er is nog één nieuwe 4.3.7 versie onderweg om te testen voor we over een week of twee de versie beschikbaar maken in de App Store. Er is een hoop feedback gekomen op deze versie waar ik jullie voor wil bedanken. Daarmee krijg ik beter inzicht in wat er bij jullie speelt en wat er belangrijk is.

Hieronder een aantal concrete feedback punten en wat we er mee gaan doen:

Invoerwijze van de voorraad
De wijze waarop je de voorraad kon aanpassen, en dan specifiek het aantal, was niet duidelijk genoeg. Daarom hebben we in deze versie de invoerwijze aangepast die het duidelijk moet maken.

Producten op categorie weergeven
De hypothese was dat men aan de nieuwe filters + het zoekveld genoeg manier had om het juiste product te vinden. Toch blijkt de categorieselectie gewenst op de voorraad pagina. Het lukt niet meer om toe te voegen aan deze versie maar gaan we wel oppakken in de volgende versie.

Inkoopprijs
De aanwezigheid van de inkoopprijs blijft voorlopig. Ondanks dat het optioneel mag zijn voor sommige is dat op dit moment niet wat we aan willen bieden. Op termijn kijken we uit naar een manier om met meerdere medewerkers in te loggen die verschillende informatie kunnen inzien/bewerken. Dit is alleen nog niet ontworpen/gepland.

Volgorde order details
Er was wat feedback over de volgorde van informatie op het order details scherm. Deze nemen we mee in de versie van de Kassa App mee als we de deelbetalingen gaan ondersteunen. Hierover binnenkort gauw meer info 😉

Verkoopprijs
Dit is nog een vraag. Er is de behoefte geuit om deze te bewerken op het voorraadscherm. Dit staat niet gepland gezien dit scherm bedoeld is om je voorraad te beheren. De inkoopprijs zien we als meerwaarde gezien nieuwe voorraad een andere inkoopprijs tot gevolg kan hebben. Daarnaast is de verkoopprijs op dit moment dusdanig complex met een verkoop-, actie-, én meerprijs die ingevuld kan worden dat dit geen goede vorm zal krijgen in de app.
Wel kan ik me voorstellen dat het handig is om de verkoopprijs bij de details te zien (dus niet in het overzicht). Is dat nog van meerwaarde of kunnen we hem dan beter weglaten?

Nou, ik hoop dat het weer een mooie versie is waar jullie blij mee zijn. Er is mogelijk licht aan de tunnel dat we in de volgende versie tóch, ondanks eerder bericht, aan de slag kunnen met de deelbetalingen. Hiervoor zal ik binnenkort een bericht plaatsen met meer info.

Goed weekend! Groet,

Bas

Reputatie 7
Badge +8

Als de inkoopprijs aangepast wordt zal ook vaak de verkoopprijs veranderen. Zeker in deze tijd waarin soms per maand forse prijsaanpassingen doorkomen vanuit de groothandels/importeurs.

Beste leden,

Er is nog één nieuwe 4.3.7 versie onderweg om te testen voor we over een week of twee de versie beschikbaar maken in de App Store. Er is een hoop feedback gekomen op deze versie waar ik jullie voor wil bedanken. Daarmee krijg ik beter inzicht in wat er bij jullie speelt en wat er belangrijk is.

Hieronder een aantal concrete feedback punten en wat we er mee gaan doen:

Invoerwijze van de voorraad
De wijze waarop je de voorraad kon aanpassen, en dan specifiek het aantal, was niet duidelijk genoeg. Daarom hebben we in deze versie de invoerwijze aangepast die het duidelijk moet maken.

Producten op categorie weergeven
De hypothese was dat men aan de nieuwe filters + het zoekveld genoeg manier had om het juiste product te vinden. Toch blijkt de categorieselectie gewenst op de voorraad pagina. Het lukt niet meer om toe te voegen aan deze versie maar gaan we wel oppakken in de volgende versie.

Inkoopprijs
De aanwezigheid van de inkoopprijs blijft voorlopig. Ondanks dat het optioneel mag zijn voor sommige is dat op dit moment niet wat we aan willen bieden. Op termijn kijken we uit naar een manier om met meerdere medewerkers in te loggen die verschillende informatie kunnen inzien/bewerken. Dit is alleen nog niet ontworpen/gepland.

Volgorde order details
Er was wat feedback over de volgorde van informatie op het order details scherm. Deze nemen we mee in de versie van de Kassa App mee als we de deelbetalingen gaan ondersteunen. Hierover binnenkort gauw meer info 😉

Verkoopprijs
Dit is nog een vraag. Er is de behoefte geuit om deze te bewerken op het voorraadscherm. Dit staat niet gepland gezien dit scherm bedoeld is om je voorraad te beheren. De inkoopprijs zien we als meerwaarde gezien nieuwe voorraad een andere inkoopprijs tot gevolg kan hebben. Daarnaast is de verkoopprijs op dit moment dusdanig complex met een verkoop-, actie-, én meerprijs die ingevuld kan worden dat dit geen goede vorm zal krijgen in de app.
Wel kan ik me voorstellen dat het handig is om de verkoopprijs bij de details te zien (dus niet in het overzicht). Is dat nog van meerwaarde of kunnen we hem dan beter weglaten?

Nou, ik hoop dat het weer een mooie versie is waar jullie blij mee zijn. Er is mogelijk licht aan de tunnel dat we in de volgende versie tóch, ondanks eerder bericht, aan de slag kunnen met de deelbetalingen. Hiervoor zal ik binnenkort een bericht plaatsen met meer info.

Goed weekend! Groet,

Bas

Er komen weer genoeg verbeteringen aan, fijn! ben benieuwd.. het eerst wat ik natuurlijk lees is over de inkoopprijs. Dat vind ik echt héél jammer, had deze liever weg gezien daar. We werken teveel met ‘losse’ krachten die artikelen aanpassen qua voorraad, deze prijzen en in de winkel zetten. Daar zijn we het meest mee geholpen, dat gaat via de app super makkelijk. Die inkoop wil ik dan daar niet zien en wat de verkoopprijs betreft, om die daar ook aan te beheren.. nee dank je, die gewoon ‘veilig’ in de backoffice aanpassen, daar komt verder niemand in. 

Bedankt voor je update Bas, het testen doe ik dan opnieuw niet mee ‘live’ in de winkel, sorry!

Reputatie 3
Badge +4

@Bas Wienhoven ook wij testen niet mee met oog op ontbreken Categorie gebruik in Voorraad. Verder is deze versie erg instabiel mbt handscanner die het niet doet maar wel aan is en gekoppeld is, printer print niet uit het niets maar wel gekoppeld zijn, scherm sluit zomaar af. Het geeft chaos en stress en duurt gewoon te lang in een bomvolle winkel

succes voor de andere testers

groeten Esther

Reputatie 7
Badge +8

Ik ga mee testen weer. Ben benieuwd.