Nieuwe testversie 4.3.7 (Feedback topic)

Toon eerste bericht
Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

56 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Heb je even een mail gestuurd @Bas Wienhoven met een schermopname. In de winkel duurde het 1min. en 20sec. voordat er een product werd getoond in de voorraad. 

Reputatie 5
Badge +6

Ha @CountryatHome,

Dat is mooie feedback om te ontvangen. Dank je wel!

• De laadtijden gaan we induiken. Dat zou wel erg vervelend zijn.
  • De camera scanner kun je activeren als je op het veld tik. Achter het veld verschijnt dan het icoon om een barcode in te scannen voor dat specifieke veld. Voorheen was dat inderdaad het barcode icoon voor het veld zelf. Dus nu is het, eerst op het veld tikken, dan het scanner icoon aantikken.
  • Als er geen expliciete voorraad is voor aan product of variant wordt er ‘niet bijgehouden’ aangegeven. Heb je wellicht een schermafbeelding van de situatie die je omschrijft?
  • Je geeft aan dat er niet echt overzicht is in de lijst met producten. Hoe zou je wél overzicht hebben?

Groeten,

Reputatie 6
Badge +9

De testversie is er! Gelijk even aan de slag gegaan, was heel benieuwd naar de voorraad.. en dat wordt heel erg wennen zag ik al 😉

Liep al gelijk tegen iets aan waardoor het testen wat moeizaam ging: het duurde nl 34 sec. voordat er een productlijst bij de voorraad zichtbaar was. Het is een hele lange smalle lijst met artikelen. Geen keuze in lijst of rasteroverzicht? Omdat het zo lang duurde en er niets te zien was, de app afgesloten en kreeg ik een paar keer de melding dat de app gecrasht was. Achteraf bleek dat de laadtijd gewoon heel lang was. Het iedere keer opnieuw zoeken naar een ander product zorgt weer voor zo’n lange wachttijd.

Het schuifje ‘verkoop indien uitverkocht’ alleen voor online verkoop - begrijp ik niet zo goed wat deze optie in de kassa-app doet? 😊

Als een artikel is uitverkocht - staat er bij de voorraad ‘niet bijgehouden’. 

Bij het toevoegen van de EAN code bij een artikel wordt de camera niet geactiveerd als je op de streepjescode klikt. 

Als de voorraad is aangepast, het filter is gebruikt en je drukt op klaar duurt het weer min 35 sec. voordat alle producten weer zichtbaar zijn. Dit duurt echt te lang.

De filter functie ben ik nog niet helemaal uit, nu exporteren we de voorraadlijst en bewerken en filteren we de excel lijst verder en printen deze dan uit. Het filteren in de kassa-app geeft een lange lijst met producten maar echt overzicht is er niet. 

Het direct aan de verkoop toevoegen, is dit om een bepaalde reden aan de voorraad-optie toegevoegd? Het onderscheid tussen verkoop en voorraad is wel erg prettig, het toevoegen aan verkoop gaan we ervaren of die optie prettig werkt bij de voorraad.

Van sommige toevoegingen, zoals adreslokatie zie ik geen meerwaarde. Waarom steeds het adres in kaartvorm van onze winkel zien bij een winkelverkoop?

De kassa-app gaan we nog even niet testen in de winkel - naast dat deze heel heel traag is - is de inkoopprijs zichtbaar! Medewerkers die bij nw leveringen de voorraad aanpassen via de kassa-app kunnen nu heel gemakkelijk de inkoopprijs zien en aanpassen. Dat is nu net iets wat niet de bedoeling is… Kan dit evt ook optioneel worden om deze te tonen? 

Ben benieuwd hoe anderen de testversie ervaren, wordt vervolgd 🤗

Reputatie 7
Badge +8

Ik ga mee testen weer. Ben benieuwd.

Reputatie 3
Badge +3

Beste Bas,

Dit ziet er goed uit, zodra we kunnen gaan we dit uittesten. Ben blij met de inkoopprijs toevoeging en zie er naar uit.

Geweldig om te lezen dat er veel van de wensen besproken in het overleg zijn toegevoegd. 

Bedankt daarvoor.

Reputatie 4
Badge +4

Dat klinkt hoopvol, dit zou een enorme stap voorwaarts betekenen. We testen weer graag mee.