Beantwoord

Kortingscodes verdwenen

• 12 November 2021
  • 17 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Enige tijd terug melde ik al dat er kortingscodes waren verdwenen. Na enige twijfel, of het er toch intern iets is geweest, me erbij neergelegd - het betrof personeelskortingen. Nieuwe code’s aangemaakt en nu zijn er weer weg?!? Er gaat toch duidelijk iets mis..  

icon

Beste antwoord door Bas Wienhoven 15 November 2021, 17:08

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Nou jaaaa, ik meld net hetzelfde probleem elders in de community.

Hoe kan dit nu? Maar vooral MWW … reactie/terugkoppeling zou wel prettig zijn.

Reputatie 3
Badge +5

We zijn ermee bezig. Ik plaats hier een reactie als er een oplossing is gevonden.

Reputatie 2
Badge +3

Zondagavond, 22.35 uur … Winkel is dicht op Zondag. Laat ik nog even mijn kortingscodes checken … wat denk je? De kortingscode die er gisteren nog in stond (heb ik er zelf weer opnieuw in gezet) en welke we gebruiken in de winkel is weer verdwenen uit mijn lijstje.

Ik dacht ik geef even een update. Spooky Kassa App heeft een heel eigen mening over dingen 

Reputatie 5
Badge +7

Zelfs mijn laatste reactie is hier verdwenen :joy:

Reputatie 2
Badge +3

Die is leuk, die houden we er in ;-)

Reputatie 4
Badge +5

Ha @CountryatHome en @Sjeintje Boterkoek,

We weten inmiddels wat het probleem is en jullie hebben helemaal gelijk in de constatering dat er kortingscodes verdwijnen. Dat spijt me enorm en we werken aan een oplossing die we spoedig jullie kant  (en die van alle andere gebruikers) op gaan brengen in een nieuwe testversie.

Wat gebeurt er dan?

In de laatste versie (4.3.5) hebben we vrije korting op een order mogelijk gemaakt. Dit werkt zoals ik uitleg in dit topic: 

Het is de bedoeling dat wanneer de Kassa App een kortingscode aanmaakt deze netjes weer opruimt nadat de bestelling is afgerond. Het blijkt nu dat door een fout in de code de gebruikte kortingscode altijd verwijderd wordt; ook als de Kassa App hem niet zelf heeft aangemaakt. Dit kan voorkomen door de korting uit de winkelwagen te verwijderen met een veegbeweging, of door de bestelling af te ronden.

Zoals hierboven aangegeven werken we dus aan een oplossing en een nieuwe testversie die ik jullie kan aanbevelen om de werking weer te corrigeren. Laat helder zijn dat dit naar boven had moeten komen bij het testen van de meest recente versie waarvoor ik geheel hand in eigen boezem steek.

Hopelijk is het mysterie er hiermee vanaf en kijken jullie uit naar de volgende versie.

Groet,

Reputatie 5
Badge +7

Nou @Bas Wienhoven ben toch wel blij met dit antwoord. Je gaat toch behoorlijk aan jezelf twijfelen als verteld wordt dat het onmogelijk is :sweat_smile:. We checken het met de nw versie even opnieuw.

Reputatie 4
Badge +5

@CountryatHome en @Sjeintje Boterkoek Er is een testversie onderweg die dit probleem oplost. Kanttekening is dat het een versie in een vroeg stadium van ontwikkeling betreft dus het gebruik is op eigen risico. Ik verwacht binnen een paar dagen de versie beschikbaar te hebben in TestFlight.

Hoe je TestFlight gebruikt lees je hier:

Reputatie 5
Badge +7

@CountryatHome en @Sjeintje Boterkoek Er is een testversie onderweg die dit probleem oplost. Kanttekening is dat het een versie in een vroeg stadium van ontwikkeling betreft dus het gebruik is op eigen risico. Ik verwacht binnen een paar dagen de versie beschikbaar te hebben in TestFlight.

Hoe je TestFlight gebruikt lees je hier:

Wanneer komt deze versie in een verder stadium, wat kan er in het ergste geval gebeuren? Anders sla ik deze test even over :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 2
Badge +3

Ik sluit me aan bij @Country at Home. Risico’s in de drukste tijd vh jaar kan ik nu absoluut niet nemen. Deze grappen kosten al genoeg tijd en soms wel degelijk klanten, die hey lange wachten zat zijn.

Reputatie 4
Badge +5

Ha @CountryatHome @Sjeintje Boterkoek,

Ik heb de versie getest en heb niks gevonden wat een probleem voor de werking van de app, toch kán het zo zijn dat er iets is wat ik over het hoofd zie. Vandaar de voorzorg en voorzichtigheid 😅

Reputatie 5
Badge +7

Ha @CountryatHome @Sjeintje Boterkoek,

Ik heb de versie getest en heb niks gevonden wat een probleem voor de werking van de app, toch kán het zo zijn dat er iets is wat ik over het hoofd zie. Vandaar de voorzorg en voorzichtigheid 😅

Vond het risico te groot om te testen - je was te voorzichtig @Bas Wienhoven :joy:  en toen was gisteren toch de app autom geïnstalleerd :hugging: Zullen we evt een nw topic aanmaken voor de bevindingen?

Reputatie 4
Badge +5

@CountryatHome De versie is nog niet “feature complete”. Dat betekent dat wat er getest kan worden nog kan veranderen. Ik zal het topic aanmaken en de testversie delen als we zover zijn. Dan kan ik ook een compleet beeld schetsen van wat er allemaal veranderd is. Ik denk nog een week(je).

Als er in de huidige versie (die je nu geïnstalleerd) hebt staan nog problemen zijn met de kortingscodes die verdwijnen hoor ik het graag.

Groet,

Reputatie 5
Badge +7

Er is nu al zoveel verandert @Bas Wienhoven en wij maar klikken op de foto van het artikel om deze in de winkelmand te krijgen :joy: #evenwennen De prijs zichtbaar vóórdat je het in de winkelmand doet is al zoooo veel beter. Ideaal als iemand naar de prijs vraagt van een artikel, scheelt veel handelingen die niet meer nodig zijn.

Ik hou het in de gaten van de kortingscodes

Reputatie 5
Badge +7

Hoi @Bas Wienhoven ik heb één dingetje was ik erg mis.. dat is negatieve aantal bij een uitverkocht artikel. Nu staat er alleen de tekst uitverkocht en voorheen ook het aantal. Is dit bewust gedaan? 

(Deze opmerking even verplaatst naar de topic: testversie kassa-app)

Reputatie 2
Badge +3

Ik kon eindelijk vandaag even in de testversie duiken en wat bleek … nog meer kortingscodes verdwenen. Dit is echt niet grappig meer. Ik ga ze zo maar weer zelf toevoegen.

Reputatie 2
Badge +2

Teste op eigen risico?

Wij hebben het zo druk in de winkel, dan zit je niet op nog meer risico's te wachten dat er dingen fout kunnen gaan.

Reageer