Vraag

Kortingscode werkt niet

• 20 April 2022
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 1

Eergisten een kortingscode aangemaakt voor een bepaalde groep.

En nu zie ik dus dat hij het gewoon voor de hele site pakt. Terwijl ik toch alleen de producten aanvinkt die die korting krijgen.

Als een paar keer proberen op te slaan maar hij wordt niet geaccepteerd.

4 reacties

Badge

Ik wilde nét een topic aanmaken met exact hetzelfde probleem. Kortingscode gemaakt en bepaalde groepen uitgesloten waaronder riemen. Is er een bestelling gedaan met alleen riemen en daarbij kon de code niet gebruikt worden. Later ons er een bestelling gedaan met wat kledingitems die wel geldig waren met de korting en daarbij is een riem besteld die niet geldig was met de code maar dus wel is meegegaan in de korting. Rara...

Reputatie 1

Nou precies, hier besteld een klant een winkelwagen vol en bij alles gaat er nu 50% af?

Terwijl ik alleen die code voor kaarten had ingesteld..

Lekker dit, nu handmatig alles aan het aanpassen.

Badge

Ik had er gelukkig maar 2 waarbij het fout ging en kostte me maar €4,5 maar toch verrekte onhandig want onbetrouwbaar op deze manier

Reputatie 3
Badge +4

Ik had nog wat meer informatie nodig, fijn dat jullie net direct telefonisch bereikbaar waren! Gelukkig is het direct opgelost door wat instellingen aan te passen. Mochten jullie nog aanvullende vragen hebben horen we het graag. 💪🏻

Reageer