Vraag

Adresgegevens aanpassen

• 16 April 2022
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 6
Badge +9

Zodra je bij een kassa-verkoop de adresgegevens aanpast - klant wil graag faktuur via de mail - dan verdwijnt de orderstatus betaald en afgehaald uit het rijtje. Dit zou opgelost zijn, vlg mij mailde je pas daarover @Arjan of @Merel Dit werkt nog niet goed.. nu heb ik een keuze betaald of verzonden maar het is betaald en afgehaald. 

Deze status is wel belangrijk want daarop draai ik iedere maand een uitdraai om zo de verkopen van de winkel en webshop te splitsen. Order 2237978

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@Arjan @Merel dit probleem zou opgelost zijn.. ik wil graag die order afronden. Kun je hier even naar kijken? We zijn inmiddels 14 dagen verder. Wat is handig, mailen of hier in de community een probleem melden? 

Reputatie 6
Badge +9

We zijn inmiddels bijna een maand verder en zou graag deze orders willen afronden. Heb nog steeds niets vernomen? 😕

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Sonja,

Mijn excuses dat ik niet eerder op dit topic heb gereageerd. De bug staat nog open dus waarschijnlijk ging die mail in april over een andere bug. Hij wordt zeker opgepakt, maar door prioritering van andere bugs is deze dus tot op heden niet opgelost.

Reputatie 6
Badge +9

Intussen al meerdere fakturen via een omweg moeten aanpassen, kun je aangeven hoever deze bug is @Arjan ? Intussen weer fakturen die deze status moeten krijgen en deze niet tussen de status staat..

Reputatie 7
Badge +16

Deze ga ik ook (opnieuw) onder de aandacht brengen. Ook deze is nog niet ingepland (voor komende week). 

Zodra er meer bekend is, laat ik het jou weten. 

Reputatie 6
Badge +9

Deze ga ik ook (opnieuw) onder de aandacht brengen. Ook deze is nog niet ingepland (voor komende week). 

Zodra er meer bekend is, laat ik het jou weten. 

Thanks @Ebbe dan vraag/mail ik wel of deze weer handmatig aangepast kan worden. 

Reputatie 6
Badge +9

Is hier al iets meer over bekend @Ebbe ? Het werkt nog steeds niet. Ga dit ordernummer wel even mailen om de status handmatig even aan te passen 😊

Reageer