Beantwoord

voorraad bijwerken in kassa

• 1 November 2021
  • 8 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Dames, heren,

ik heb een vraag over het bijwerken van voorraad bij een artikel met varianten.

Als ik via de kassaapp de voorraad wil bijwerken van een kleur inkt dan scan ik met de camera de barcode van het artikel dat ik wil bijwerken. Als resultaat krijg ik alle varianten te zien en niet diegene welke ik wil bijwerken. De screenshot toont het resultaat van het scannen van kleur Process Magenta.

Is dit zoals het zou moeten zijn? Mijn verwachte resultaat is de mogelijkheid om die ene kleur bij te werken.

icon

Beste antwoord door Sjeintje Boterkoek 1 November 2021, 13:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Iedere kleur z’n eigen barcode geven kan de oplossing zijn. Dat hebben wij met bijvoorbeeld de Kerstballen gedaan; 1 ontwerp Kerstbal 3 verschillende uitvoeringen. Ieder hun eigen barcode gekregen. Werkt prima . Zo wordt ook iedere kleur voor je bijgehouden qua voorraad. Wellicht hebben de producten ook verschillende bar odes die je kunt gebruiken. Anders kun je op internet barcode generator vinden.

Reputatie 3
Badge +3

Dankjewel voor je anwoord. De product kleur heeft een unieke barcode en toch krijg ik alle varianten te zien. De overige varianten hebben allemaal een eigen unieke barcode. 

Dank voor het meedenken.

Reputatie 3
Badge +4

Maak je gebruik van keuzelijsten? Waarbij je de afbeeldingen koppelt aan dat ene product in je keuzelijst?

Reputatie 3
Badge +3

Ik maak inderdaad gebruik van keuzelijsten, ik heb er voor dit specifieke artikel geen afbeeldingen per variant.

Reputatie 3
Badge +3

Is er iemand van Mijnwebwinkel die hier een antwoord op heeft. Moet ik het anders inrichten, doe ik wat fout? Verwacht ik teveel?

Reputatie 7
Badge +16

Hi Mary en Fred,

Ik heb begrepen dat je support al hebt benaderd. Zij zullen je verder helpen met deze casus. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +3

Hoi webwinkel gebruikers,

Om dit topic met een antwoord van mww af te sluiten deze reactie.

Het beeld, alle keuzes, laten zien is op dit moment de werkwijze van mww kassa app. Bij het scannen van de barcode in het verkoopdeel krijg je de juiste keuzelijst entry te zien. in het voorraad deel krijg je na het scannen alle keuze opties te zien en moet je dus binnen deze keuzes op zoek naar de juiste. Ik heb begrepen dat er bij het ontwikkelen van het nieuwe voorraad beheer naar gekeken gaat worden. 

Reputatie 7
Badge +16

@Mary Koperdraat Kalligrafie bedankt voor het delen van de reactie. Over het voorraadbeheer wordt 11 november met een aantal gediscussieerd. Mijn collega Bas zal de eerste schetsen tonen om vervolgens feedback van deelnemers te horen. Mocht je geïnteresseerd zijn om hierover mee te denken, meld je dan aan via deze link → 

Groet,
Ebbe

Reageer