Vraag

Rapportge KassaApp

• 12 June 2020
  • 7 reacties
  • 209 Bekeken

Badge +1

Wij zien een wijziging is de rapportage. De splitsing van de gegevens is niet juist.

• Bruto & Netto omzet is hetzelfde bedrag
  • BTW wordt genomen van de netto omzet
  • De knop print rapportage is verdwenen. Wij maken dagelijks een print-out van de winkel omzet. Wat nu?
  •  

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Nicky, bedankt voor je bericht. Er zijn meerdere vragen/opmerkingen over de nieuwe rapportage binnen gekomen. We hebben een overzicht gemaakt met uitleg, deze deel ik graag met je. 

Bruto en netto houden in deze dus niet in dat er al dan niet BTW is berekend maar het zijn verkopen zonder Kortingen, retouren en belastingen.

De 'Totaal verkopen' hopen we z.s.m. ook te kunnen tonen op de rapportage. Dit zal waarschijnlijk bij een volgende update komen.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groet,
Ebbe

Badge +1

Hallo Ebbe, @Ebbe

Bedankt voor je reactie. 

Volgens ons kloppen sommige gegevens niet exact, wij krijgen hele rare bedragen door.

Tevens is de knop (rapport printen) verdwenen. Graag drukken wij de dag rapporten in de winkel dagelijks af via (bon) printer.

Graag je reactie.

Reputatie 7
Badge +8

Is er inmiddels al iets bekend over de kassa-app reportage? Ik maak nu elke dag een orderoverzicht en maak er in excel een dagstaat van. Dit lukt wel maar handig is anders. En aangezien we de webwinkel nu geopend hebben komen eventuele online orders daar ook in en dat wordt weer extra filteren dan.

Reputatie 7
Badge +8

Wij zijn nu met de testflight versie van de kassa app aan het werken en deze heeft wel de rapportage met en scheiding in 9% en 21% bij het uitgebreide overzicht. Deze is helaas nog niet te printen via de bonprinter. Ik klik voor nu printen met airprint aan, dit kan niet aangezien we heel ouderwets geen wifi printer hebben staan. Ik heb ontdekt dat als je op de tablet inzoomt op het rapport je deze kunt mailen naar jezelf. Zo krijg ik dus een mailtje met een pdf van het dagrapport. Dat gaat al een stuk beter dan via het dashboard een orderoverzicht selecteren en er dan in excel zelf een dag staat van maken. 

Reputatie 1
Badge

Mijn zoon is een programma aan het maken, waarin je allerlei gegevens via export kan splitsen. Zo kan ik bijv de waarde van de voorraad zien, de omzet per dag, per week, per maand etc.  Ook de scheiding van btw bijv. Zo heb je echt een rapportage die handig is voor je boekhouding. Is hier interesse in?

Reputatie 7
Badge +8

De uitgebreidde rapportage van de kassa app mist nog 1 ding. 

Nu krijg je bruto en netto verkoop totaal en de netto btw bedragen. Wat ik nog mis is de bruto verkoop 21% en 9%. Dus bruto verkoop 21% inclusief btw en de bruto verkoop 9% inclusief btw. 

Ik zal dit na het weekend ook via de testflight doorgeven misschien dat het er nog bij kan.

Reputatie 7
Badge +16

De Kassa app rapporten waren niet optimaal. Met die feedback zijn we aan de slag gegaan en hebben we vandaag een nieuwe update gelanceerd. In de nieuwste versie van de Kassa App (versie 4.1.0) vind je de nieuwe verkoop-, winst-, en financieel rapporten:muscle:

Groet,
Ebbe

Reageer