Vraag

Pro vs Premium

• 5 August 2021
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

In het verschil overzicht staat offline (kassa app) bij Premium … betekent dit dat als je nu naar Premium overstapt dat je de kassa app erbij krijgt (ik las in een ander bericht een heftige discussie mbt wel/niet extra bijbetalen) … naar mijn idee niet duidelijk … ik zelf zou zeggen een ieder die een premium pakket heeft en de kassa app gebruikt mag dit in de toekomst blijven gebruiken zonder extra kosten …

@Ebbe : Wil je vragen of de website wordt bijgewerkt en bestaande premium gebruikers tegemoet komen mbt kass app … verder lijkt mij het prijsverschil tussen pro en premium niet meer juist als de kassa app er niet meer in zou zitten … ik mis in het overzicht ook nog de favorieten optie in premium.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Marco,

Ik heb het doorgegeven, thanks. Als je nu upgrade naar het Premium pakket zit de kassa app er niet standaard in. Het is aan ons de taak om de Kassa app binnen een jaar flink te verbeteren, zodat de prijs rechtvaardig is.

Wat betreft de favorieten optie, deze is nog niet gelanceerd, vandaar dat deze er nog niet bij staat.

Groet,

Ebbe

Reputatie 5
Badge +6

@Ebbe: Wat zou het mooi zijn als de kassa app niet meer in Premium zit om in elk geval meer images te kunnen uploaden tov Pro:

In mijn keuze lijst heb ik een aantal keuzes zonder image (max in Pro en dat is nu hetzelfde als max in Premium):

Zouden andere webshop houders dit ook willen ?

Weet niet precies wat je bedoeld, maar met heel veel afbeeldingen wordt de verhouding niet meer mooi tov de tekst bij het artikelen. Ik maak dan al snel een ander artikel. 

Waar ik wel tegenaan loop is dit: we hebben keuzelijsten met best veel diverse teksten die we bij veel artikelen gebruiken om zo de keuzelijsten te beperken. Alleen, vaak zijn er maar een paar actief en dan worden niet alleen de geactiveerde keuzes getoond maar allemaal! Ik heb dit al eens aangegeven of dit aangepast kan worden. Met het toevoegen van de afbeelding is het nogal zoeken zo.. :thinking:

Reageer