Vraag

Pinnen bij Betalen bij afhalen kassa app

• 10 May 2020
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik heb het een en ander aangeschaft voor het gebruik van de kassa app en als klanten nu kiezen voor de optie betalen bij afhalen kan ik ze niet laten pinnen als ze in de winkel komen..maar alleen cash laten betalen. Gaan jullie dit nog toevoegen? want dit is toch wel een beetje vreemd met zo n algemene betaaloptie. Je zou klanten dan moeten kunnen laten pinnen..

7 reacties

Hoi!

Ga in het menu even naar Instellingen > Betaalmethoden. Daar kan onder meer de optie “PIN terminal” worden ingeschakeld.

Succes!

Badge

Hoi Eddy,

Dat klopt en ook izettle welke wij gebruiken alleen daar kun je mee pinnen als mensen in je winkel komen en dan in de winkel bestellen en jij de artikelen aanvinkt. Als mensen online bestellen en kiezen voor de optie: betalen bij afhalen komen ze vervolgens in de winkel en als je dan de order in de kassaapp erbij pakt kan je ze niet laten pinnen..ze kunnen dan alleen cash betalen. Wil je ze toch laten pinnen moet je dan dus die order annuleren en vervolgens alles handmatig in een winkelwagentje doen en ze laten pinnen..

Badge

Nog even een update. Ook kan ik cash betalen niet invoeren. Als klanten online bestellen en kiezen voor: betalen bij afhalen komt het in de kassa app op betaald te staan en kan ik niks invoeren en er niks mee. Ik moet dus het annuleren als de klant hier is en dan alles handmatig invoeren en afrekenen..

Reputatie 7
Badge +16

@MarlonGameShopper, Je kunt geen orders die geplaatst zijn via de webshop laten betalen via de Kassa app. Deel deze suggestie vooral met het productteam via https://feedback.mijnwebwinkel.nl/. Deel eventueel de link van de suggestie ook hier zodat er vanuit hier ook gestemd wordt. 

Groet,
Ebbe

Badge

Ja dat had ik in de gaten Ebbe, alleen klopt dat niet..dat zou wel moeten kunnen. Als je dus een izettle pin apparaat heb heb je een probleem want je kan niet bv 13 euro invoeren de klant zo laten pinnen terwijl ze wel de optie hebben voor betalen bij afhalen. Ook kan je dan dus geen cash betaling doen want als ze kiezen voor betalen bij afhalen staat het in de kassa app op betaald.. Heel het betalen bij afhalen moet dus werkelijk altijd gerouterneerd worden om ze te kunnen laten betalen. 

Om eerlijk te zijn vind ik het vreemd dat ik hier een suggestie aanvraag voor moet doen. Het is een optie die jullie aanbieden en niet af is en niet te gebruiken is op deze manier..

Mvg Marlon 

Badge

https://feedback.mijnwebwinkel.nl/289 

Reputatie 7
Badge +16

De betaaloptie afhalen bij winkelier staat los van de Kassa App. Deze betaaloptie zit al heel lang in het systeem, ver voordat de Kassa App werd gelanceerd. Er is nooit een betaaloptie gebouwd in de Kassa App om orders online aan te nemen en in je shop af te rekenen via de Kassa App. Vandaar de vraag om je suggestie in te dienen. 

Groet,
Ebbe

Reageer