Vraag

Nieuwe opmaak "Voorraadgedeelte" in de Kassa App

• 9 April 2022
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

@Ebbe  Gisteren en vandaag hadden we alleen maar problemen met de Kassa App. Van steeds uit zichzelf ontkoppelen van de bonprinter tot en met een heel trage Kassa App. 
Het willen zoeken in de “voorraad” is echt een shock en kost immens veel tijd. Het kunnen zoeken zoals in het “verkoopgedeelte’ was in de “voorraadook mogelijk en liep vlekkeloos. We zoeken ons de blubbers, de kassa app is heel traag, ontkoppelt steeds onze bonprinter en geeft bovendien heel vaak meldingen bovenin het scherm en geeft dan geen bonnen meer.

Dit is echt geen doen. Wat een drama deze versie, niet mee te werken. Hard rennend terug naar de oude versie.

Zit er al vaart achter de grootste vraag: Gedeeltelijk pin en Gedeeltelijk contant kunnen betalen? Ben ik wel benieuwd naar. Want die vraag staat al zo lang uit.

Iemand andere ervaringen met de nieuwe versie?

Thnx alvast
Esther van Sjeintje Boterkoek (winkel en webshop)

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Beste allen,

Vervelend dat er problemen ervaren worden met de Kassa App. Wat mij niet helemaal duidelijk aan het verhaal is, is of het om de huidige testversie gaat 4.3.7 of de versie uit de App Store 4.3.6. Dat is handige informatie om toe te voegen als er vragen zijn. Mocht het om de testversie gaan dan is het slim om het hiervoor bestemde topic te gebruiken:

Bij een testversie zijn we op 90% van het ontwikkelwerk en willen we graag weten hoe de nieuwe functionaliteiten presteren en nog verbeterd kunnen worden. We verwachten hier dan ook nog feedback op te krijgen. Dat is waar deze fase voor bedoeld is.

Mocht het om de huidige versie uit de App Store gaan dan kijkt ons support team graag met jullie mee om te achterhalen waar het probleem speelt en hoe het opgelost kan worden. Zeker als er meer problemen spelen is het handig om die uit één te zetten, en aan te geven wat de precieze ervaring is zodat we het kunnen onderzoeken.

Een bonprinter die zijn verbinding verliest en het niet kunnen afronden van een bestelling kunnen twee losse problemen zijn. Het is fijn als we van elk ervaren probleem wat informatie krijgen over wat er gebeurd, wanneer je het voor het eerst merkte, of het nu nog steeds speelt, en wat je al hebt gedaan in een poging om het op te lossen. Dit samen met de informatie onder het kopje ‘Over’ bij Instellingen / Support kunnen we een onderzoek starten en je helpen het op te lossen.

Groet,

Reputatie 7
Badge +10

Deze moete dus terug na de tekentafel. Wel vervelend dat er zo veel problemen mee zijn 

Reputatie 4
Badge +6

Ik gebruik de kassa app maar een paar keer op locatie door het jaar heen. Mijn ipad heeft 4g, standaard zet ik de kassa via deze verbinding. Maar ik zet dan op de ipad ook het knopje wifi assistentie aan. Dipt de ene verbinding, dan pakt de andere hem op. Ik heb geen idee of dat van invloed is op iets. Maar voor mij werkt het goed.

Reputatie 6
Badge +9

Hier staan meer bevindingen over de nw test versie. Wij hebben de test versie verwijderd en werken weer met de huidige kassa-app. Hoewel die vandaag ook kuren vertoonde.. zo werden er bv orders getoond van 2018?! ⬇

Om heel eerlijk te zijn.. hebben we nog geen dag met de kassa-app gewerkt zonder dat er wel iets is. Van heel klein tot grotere issues, waardoor we vaak snel moeten schakelen om de klant verder te kunnen helpen. 

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb ook al weken last van dat hij steeds blijft hangen als je order afronden drukt. Lijkt wel of de connectie bonprinter app niet meer zo goed samen werkt.

Wat bij mij even hielp was niet automatisch bon printen maar steeds zelf op bon printen drukken. 

Maar voor alsnog super irritant!!! Het is gewoon heel vervelend als het een drukke dag is en rijen voor kassa staan. 

Hopelijk op een snelle oplossing! 

Reageer