Vraag

kassa fout

  • 24 August 2021
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Op dit moment hebben wij een storing in het kassasysteem. Bij vrij bedrag invoer print het systeem geen bon en geeft "”valudatiefout" aan. Wie weet hier een oplossing voor?


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @Kekkedinge,

Dat is vervelend. Wat zijn de precieze stappen die je uitvoert in het systeem? en na welke stap zie je de validatiefout tevoorschijn komen?

Groeten,

Reputatie 4
Badge +4

Hoi,

Ik heb inhoudelijk geen verstand van het kassasysteem maar aangezien de fout een “Validatie fout” is zou je naar je invoer kunnen kijken.

Mocht je een getal ingevoerd hebben met een duizend of decimale notatie dan zou het zo maar eens kunnen dat er een punt of coma verkeerd staat in het invoer scherm.

Succes

@Bas Wienhoven het systeem geeft een fout als wij voor vrij invoer bedrag kiezen, dan op kaart of contante betaling klikken (tot zover gaat het dan nog goed) maar willen we een bon printen, geeft hij de fout valudatie fout aan. Kan het aan het percentage btw liggen? Misschien zit daar de fout? wij hanteren 21%, nu staat er 2150

Reputatie 3
Badge +3

@Kekkedinge Daar zou het niet aan mogen liggen. Ik heb het net zelf getest en krijg de foutmelding die je noemt niet. Misschien een goed idee om in dit geval contact op te nemen met onze support kanjers. Die zullen er met je doorheen lopen en wat aanvullende vragen hebben. Mocht er iets niet in orde zijn dan kunnen zij ook een bug-melding maken. Dan kunnen we die, natuurlijk, weer oplossen.

Onze contact informatie kun je hier vinden: https://www.mijnwebwinkel.nl/support (beetje naar beneden scrollen op de pagina).

Hopelijk komen ze er samen met je uit 💪

Groeten,

@Bas Wienhoven heb het percentage aangepast en nu geen problemen meer! Dat was m dus toch. Maar dank voor je support ;)

Reageer