Vraag

kassa app steeds opnieuw koppellen.

• 21 April 2020
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb sinds deze week de kassa app gekoppeld met een bonprinter met kassalade en een socketscan barcode scanner.

Wat er gebeurd is dat als ik de app afmeld en na herstarten van de ipad weer opstart de app niet meteen de printer en scanner vind. Dit terwijl ze op de ipad al verbonden zijn. 

Na het opnieuw koppellen wat opzich wel snel gaat, zijn mijn kassabon instellingen weg. 

Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt en eventueel weet wat ik verkeerd doe eventueel?

Ik zet de printer en scanner aan, vervolgens de tablet, en na controle in de ipad of ze verbonden zijn start ik de kassa app op. Deze vraagt dan eerst de qr code voor ik verder kan. En daarna gebeurd het bovenstaande.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Wat ikzelf heb gevonden is dat als ik de app een keer afsluit en weer opstart deze wel alles goed terug zet. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Michel vG

Interessant. Ik zou niet durven zeggen waardoor dit wordt veroorzaakt. Misschien een drastische maatregel, maar zou je de Kassa App eens helemaal van je iPad kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Grote kans dat het dan weer werkt. Let wel, de instellingen van de kassabon komen dan te vervallen. Je zult deze dan opnieuw moeten instellen. Kun je mij op de hoogte houden?

Verder ben ik benieuwd of andere hier ook last van hebben? Laat het vooral weten.

Groet,
Ebbe

Reputatie 4
Badge +4

Wij hebben dit inderdaad ook al een keer gehad, waardoor dit komt is ons een raadsel want 9 vd 10 keer doet hij het wel gewoon…...

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb vandeweek een update van de ipad gehad. Daarna nog geen last maar ik meld me wel als het blijft gebeuren. 

Reageer