Vraag

Kassa app op mobiel

• 17 May 2021
  • 8 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben me aan het orienteren op de kassa app en de daarbij behorende atributen die je nodig hebt om er prettig mee te kunnen werken, o.a. handscanner en tablet.  Al met al best prijzig bij elkaar.

Nu vraag ik mij af of het werkbaar is om geen tablet en handscanner te gebruiken maar alleen een mobiel?

Ik sta alleen in de winkel en heb ook een bovenverdieping. Het lijkt mij prettig om dan de mobiel bij me te steken ipv dat er een tablet voor de grijp op de toonbank staat. 

Graag hoor ik jullie ervaringen!

Groetjes, Yvonne

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Met een iphone kan dat. Je gebruikt dan de camera als scanner voor eventuele barcodes. Je kunt via de kassa app ook de bon/ factuur naar de klant mailen. Als je Ebbe een berichtje stuurt kun je de app meestal even testen voor je beslist.

Reputatie 7
Badge +16

Als je Ebbe een berichtje stuurt kun je de app meestal even testen voor je beslist.

Zeker! Laat maar weten en dan gaan we het regelen:thumbsup:

Reputatie 3
Badge +4

Super, dank je wel! Eerst nog even een Iphone regelen….:blush:

Reputatie 6
Badge +9

@Ruiterkids Hoi Yvonne, het is het meer dan waard om te werken met/via een ipad en bonprinter - scanner nog niets eens zo in eerste instantie. De ipad is vast te klemmen in een standaard en evt op je toonbank. Succes!

Zit nog steeds in de nadenk fase om over te gaan naar Kassa App.  

Wat mij heel erg tegenhoud is het feit dat de app alleen voor ipad en/of iphone is.

Noem me eigenwijs maar eigenlijk vind ik mijn android phoontje wel erg fijn werken.

EN …  Ik vind apple gewoon te duur in de aanschaf. (noem me krenterig). 

Is er uitzicht wanneer Kassa App ook op android gaat werken

Reputatie 7
Badge +8

Dat zie ik niet snel gebeuren. Er zijn prima stevige metalen houders om een tablet hufterproof aan een toonbank te bevestigen. Ik vond de aanachaf van alle spullen ook niet echt goedkoop maar zeker nu de kassa app steeds meer ontwikkeld raakt ben ik er toch wel heel blij mee. Je kunt natuurlijk ook overwegen om een gebruikte tablet aan te schaffen. Je moet alleen opletten dat je een minimale versie van ios moet hebben voor de kassa app.

Dat zie ik niet snel gebeuren. Er zijn prima stevige metalen houders om een tablet hufterproof aan een toonbank te bevestigen. Ik vond de aanachaf van alle spullen ook niet echt goedkoop maar zeker nu de kassa app steeds meer ontwikkeld raakt ben ik er toch wel heel blij mee. Je kunt natuurlijk ook overwegen om een gebruikte tablet aan te schaffen. Je moet alleen opletten dat je een minimale versie van ios moet hebben voor de kassa app.

Maar om dus de app te gebruiken ben ik dus verplicht een ander apparaat zijnde ipad of iphone aan te schaffen…..  Blijf mijn voorraad wel handmatig bijhouden scheelt me een hoop geld.

Ik ben allergisch voor verplicht andere apparatuur aan te schaffen als iets nog goed werkt en dat geld dus voor mijn android telefoon en android tablet.  (leuk hoor de monopoly van apple) 

Reputatie 6
Badge +9

@Uw Maatje Zou niet graag meer terug willen naar handmatig de voorraad bijwerken. De kassa-app heeft (steeds) meer voordelen.. allergisch of niet: I love Apple :heart_eyes: 

Reageer