kassa app btw weergave dagrapport

• 10 June 2020
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Ik ben sinds gisteren begonnen met het gebruiken van de kassa app na een aantal weken artikelen toevoegen. Vandaag kreeg de app een update en is het omzet rapport veranderd. Er staat nu wat extra info op, dat is mooi, maar er is ook info niet meer zichtbaar. Wij verkopen artikelen met btw 21% en 9%. Dit staat nu niet meer apart vermeld, er staat 1 bedrag voor belastingen. Ik weet niet of dit belastingtechnisch is toegestaan maar het is in ieder geval minder overzichtelijk. Het belastingtechnische deel vraag ik wel na bij onze boekhouder maar indien mogelijk zou het fijn zijn als de twee tarieven weer apart op het rapport staan. 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Michel vG, aan de rapportages wordt nog verder gesleuteld. Hierbij komt de opsplitsing terug. Bedankt voor het doorgeven! Voor nu kun je het beste tijdelijk de order export gebruiken om de opsplitsing te zien. Wordt aan gewerkt. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +8

Hoi Ebbe, bedankt voor de reactie. Ik heb vanmorgen gebeld met de helpdesk en die vertelde het ook. We hebben nog even geduld.  :)

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb voor nu de order export even gebruikt, ik heb de webwinkel nog niet online dus dat loopt ook niet door elkaar nu .Zo kan ik een goed overzicht maken van de btw tarieven. Dankje voor de tip, dit had ik nog niet geprobeerd. 

Badge +1

Wij zien een wijziging is de rapportage. Waarom is dit veranderd?

Reageer