Vraag

Kassa-app abonnement

• 2 August 2021
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Beste,

Aangezien ik geen reactie meer kan geven op de bestaande topic, Wil ik toch als MWW ambassadeur even mijn mening hier over kwijt. Daarom doe ik dat hier dan maar even. Ik heb in het verleden MWW erg verdedigd in hun besluiten en beslissingen. Daar ben ik ook door sommigen mensen wel vreemd door aangekeken. Maar ik denk dat we nu wel een hele verkeerde weg in slaan. MWW heeft het steeds over updates. Ik moet zeggen er is wat meer beweging als voorgaande jaren. Maar we lopen nog steeds erg achter. Het zou daarom MWW erg sieren om de bestaande Premium gebruikers de kassa app te laten gebruiken voor het maand bedrag wat bij het premium account hoort. En dat zal vast als er mee functies komen meer gaan kosten. Maar deze prijs verhoging is passend voor nieuwe klanten maar niet voor gebruikers die het nu hebben. Ze hebben het getest en samen hebben door ontwikkeld. Dat voor nieuwe aankomen klanten zou moeten gelden lijkt me een fair bedrag maar niet voor bestaande klanten. 

Ik wilde mij verhaal toch even kwijt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Eens.

Reputatie 6
Badge +9

Vreemd, waarom kun je niet reageren op de bestaande topic? 

Helemaal mee eens.. ook wat betreft verdedigen, zelfs best wat nw klanten aangemeld en enthousiast gemaakt omdat ik het ook was. Deze week komen ze er in ieder geval even op terug.. :blush:

Reputatie 7
Badge +8

Hulde 👍

Reputatie 7
Badge +16

Hi @powerfulproducts.nl,

Bedankt voor het delen van je verhaal. Als ambassadeur hoef je niet altijd alleen maar positieve dingen te sturen. Het is juist goed dat je kritisch blijft. Ik heb nu niks anders te zeggen dan wat ik in het eerder topic heb gemeld. Als het goed is kun je hier nog wel op reageren. Ik heb in ieder geval niks gesloten. 

Nogmaals bedankt voor het delen, wordt gewaardeerd!

Groet,
Ebbe

Ik ben het helemaal eens.

Reageer