Beste,
Ik heb een paar vragen rondom de Kassa app.
Mijnwebwinkel PREMIUM hebben we al en de Kassa app is gekoppeld via de QR code, alle artikelen zijn dus ook in de Kassa app te vinden. Hierin kan ik de items per categorie vinden zoals ze ook in de webshop zijn onderverdeeld. Is het ook mogelijk om dit te filteren op ‘laatst toegevoegd’ ín de Kassa app, zoals dit ook in de webshop zelf kan?
Daarnaast zijn we, zoals ik eerder vermeldde, beginnende met het hele Kassa app systeem en heb ik al heel wat topics doorgenomen ter voorbereiding. Voordat we alle hardware hiervoor gaan bestellen, willen we er zeker van zijn hoe het allemaal in zijn werk gaat. Daarom wilden we de Kassa app uitproberen door een artikel contant af te rekenen. Hierbij geeft de app een foutmelding aan: Validatiefout dat de betaalmethode niet gekoppeld is. Terwijl deze betaalmethode wel aangevinkt staat. Is het zo dat de hardware (dit hebben we van iZettle uitgezocht) er eerst moet zijn en er per se een nieuwe kassalade besteld moet worden, wil het contant betalen werken? Of zou het ook moeten werken met de kassalade die de fysieke winkel al heeft?
Excuses voor dit hele verhaal, maar we zien even door de bomen het bos niet meer… Haha!
Iemand tips voor het starten met de Kassa app? Dankjewel alvast!