Goedemiddag,
Sinds eind vorige maand hebben wij onze fysieke winkel geopend en bij een “echte” kassa hoort natuurlijk een handscanner. Het enige nadeel is dat ik hem met geen mogelijkheid gekoppeld krijg..
We hebben een Socket Mobile S700 en ik heb de stappen op deze pagina gevolgd: https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-koppel-ik-mijn-handscanner-aan-de-kassa-app maar bij dit gedeelte komen we niet verder:
Handscanner koppelen
- Zorg ervoor dat Bluetooth aanstaat op het apparaat waar je de scanner mee wilt verbinden.
- Ga op het iOS apparaat naar Instellingen / Bluetooth en wacht tot er bij 'andere apparaten' het apparaat Socket CHS [XXXXXX] in beeld verschijnt.
- Tik deze aan en de handscanner wordt via Bluetooth verbonden.
- Ga terug naar de Kassa App door linksboven in het scherm op "kassa" te klikken.
- In het scherm zie je een groen rondje draaien. Komt in plaats van het groene rondje de naam van de scanner te staan? Klik deze aan en de koppeling is tot stand gebracht!
Het groene rondje blijft namelijk maar draaien en draaien en draaien en krijg nooit de naam van de scanner gezien. Heb inmiddels de scanner al ontkoppelt en gereset en de iPad opnieuw opgestart, op een ander netwerk geprobeerd etc. maar ik krijg hem niet aan de praat. Bij Bluetooth staat het apparaat wel als verbonden elke keer, maar in de Kassa app wordt hij telkens niet gevonden.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad en mogelijk een oplossing weten? We gebruiken een iPad (7e generatie) met iOS 13.6.1.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Suzanne