Vraag

Dubbele aanslag in kassa-app

  • 25 June 2022
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Badge

Ik heb vandaag al meerdere keren klanten terug gehad in de winkel omdat alles op hun bon dubbel aangeslagen staat …. ik scan (bijna) alle artikelen en kan dus niet zomaar dubbel aanslaan door verkeerd of dubbel te tikken …

 

Meer mensen die dit probleem vandaag (of een andere keer) hebben ??

Heel vervelend !!


Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +7

Hoi!

 

Dat is heel lastig. Zou je deze melding willen doen via de Kassa App?

  • Open de Kassa App
  • Log in
  • Klik links bovenin op het hamburgermenu
  • Klik op instellingen
  • Klik op support
  • Klik op Rapporteer bug

Op deze manier wordt er voor ons waardevolle informatie meegezonden die ons kunnen helpen het probleem sneller op te lossen.

Omschrijf zo duidelijk mogelijk het probleem

Vermeld ook eventueel ordernummers waarbij het mis is gegaan.

Mocht je een screenvideo kunnen meezenden of screenshots dan kan dit ook helpend zijn om het probleem snel op te lossen.

 

Zo maak je een schermvideo of schermafbeelding: https://support.apple.com/nl-nl/guide/ipad/ipad08a40f3b/ipados  

 

We zien je melding graag tegemoet (support@mijnwebwinkel.nl) zodat we hiermee snel aan de slag kunnen!