Vraag

Betaling deels contant, deels betaalpas

• 27 August 2021
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Hallo,

Via de kassapp kan ik één of meerdere verkochte artikelen retourneren.

Vervolgens kan ik niet de betaling terugstorten op de betaalpas en alleen via contant uitbetalen. Erg onhandig, zeker wanneer de klant een artikel alsnog wil ruilen voor een artikel die duurder is dan het oorspronkelijke artikel.

Iemand tips om dit op te kunnen lossen? Op dit moment is het erg onhandig en onduidelijk.

Met vriendelijke groet,

Kelly Rijsbergen

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dat is alleen maar meegenomen als het artikel duurder is dan die retour komt 😉 

We nemen de retour aan via de kassa-app en maken een aankoop van het nw artikel. Klant betaald verschil of krijgt het verschil terug. Het is even niet anders, ik kan via de pin nog niet op een pinpas retour boeken. Maar gelijk komt er héél weinig retour in de winkel.

Er is ook een aparte kassa-app groep wat je lid van kan worden: https://community.mijnwebwinkel.nl/groups/kassa-app-testgroep-44

We nemen de retour aan via de kassa-app en maken een aankoop van het nw artikel. Klant betaald verschil of krijgt het verschil terug. Het is even niet anders, ik kan via de pin nog niet op een pinpas retour boeken. Maar gelijk komt er héél weinig retour in de winkel.

Er is ook een aparte kassa-app groep wat je lid van kan worden: https://community.mijnwebwinkel.nl/groups/kassa-app-testgroep-44

Dankjewel voor je antwoord. Als ik via de Kassa App een retour aanmeld rond hij deze direct af. Dus als ik een nieuwe aankoop aanmaak wordt dat niet automatisch verrekend. Ik werk met de artikelen in mijn webshop. Dus het verschil uitrekenen is niet zo’n probleem, maar dat krijg je dan niet automatisch op je scherm. En direct het bedrag wijzigen kan niet toch? Alleen via een kortingscode toch? Dat is niet te doen aangezien elk retour bedrag anders is. Hopelijk kan ik mijzelf een beetje goed verwoorden.. 

Reputatie 6
Badge +9

Dankjewel voor je antwoord. Als ik via de Kassa App een retour aanmeld rond hij deze direct af. Dus als ik een nieuwe aankoop aanmaak wordt dat niet automatisch verrekend. Ik werk met de artikelen in mijn webshop. Dus het verschil uitrekenen is niet zo’n probleem, maar dat krijg je dan niet automatisch op je scherm. En direct het bedrag wijzigen kan niet toch? Alleen via een kortingscode toch? Dat is niet te doen aangezien elk retour bedrag anders is. Hopelijk kan ik mijzelf een beetje goed verwoorden.. 

:blush: begrijp het niet helemaal.. wat bedoel je ik werk met de artikelen in mijn webshop? Als je een retour aanmeldt wordt die gelijk afgerond en het nieuwe artikel weer in de kassa-app zet is je dagrapport toch aan het eind van de dag oke? 

Reageer