Vraag

Barcode"s inscannen lukt niet!

• 13 May 2020
  • 9 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi!

Helaas heb ik al maanden (eigenlijk al meer dan een half jaar) problemen  dat de kassa app niet alle barcodes opslaat! 

Hebben meer mensen hier last van????

Bv: Ik scan de maten XS S M L in met de handscanner en hij slaat maar 2 barcodes op (bv. maat XS & S).

Dit vind ik echt heel erg irritant want dit geeft heel veel extra werk om alles handmatig in te voeren aangezien barcodes uit veel cijfers bestaan :(

Dit probleem heb ik al meerder keren aangegeven maar dit zou door een externe partij geregeld worden maar eigenlijk ben ik het wachten wel een beetje zat. Aangezien dit probleem steeds terug komt heb dit namelijk al 3 x eerder meegemaakt sinds ik de kassa app gebruik.

Hoop dat hier eindelijk een keer een oplossing voor wordt gezocht :)

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het aankaarten @Posh Fashion. Ik ga het hier nog eens onder de aandacht brengen. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Ebbe 

Is er al een oplossing gevonden? 

Net als vandaag baalde ik enorm dat het steeds niet lukt om gewoon lekker simpel de barcodes in te scannen en dat ik alles handmatig moet invoeren en dat is niet te doen met 53 nieuwe kledingstukken met met 12 cijfers voor elke maat😅

Hoop dat jullie mij nu eens nlij kunnen maken na deze lange tijd.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Posh Fashion,

hm goed dat je er op terug komt. Ik zie dat het tot op heden niet is gelukt om het probleem te reproduceren en dit specifieke probleem niet is opgelost. Het zou kunnen dat het issue in een andere update is opgelost. Vandaag is versie 4.0.0 van de Kassa App live gezet. Zou je de Kassa App eens kunnen updaten? :fingers_crossed:  

Reputatie 2
Badge +2

Kassa app is geüpdate maar probleem doet zich nog steeds voor helaas! Zijn hier niet meer meldingen van gedaan van andere klanten? 

Want als dus niet zo is zit er een probleem in mijn  systeem of iets. Het duurt nu echt te lang dus hoop echt dat er een oplossing komt 😁

Reputatie 7
Badge +16

@Posh Fashion bedankt voor de update. We gaan verder zoeken naar een oplossing. Vooralsnog ben je de enige melder hierover, dat maakt het extra lastig. We kunnen dus niks vergelijken. Ik ga er werk van maken. We houden je op de hoogte.

Reputatie 2
Badge +2

Vandaar dat er geen werk van gemaakt wordt 😊 Wat ontzettend jammer dat ik de enige ben want zo blijf ik nog lang last van houden..

Wat dan is het geen prio ..

Hoop dat jullie er naar willen kijken voor mij 🤞

Reputatie 7
Badge +16

Nee, dat jij de enige bent die dit heeft gemeld, houdt niet in dat we er geen werk van maken. Er is naar gekeken, alleen kon het toentertijd niet gereproduceerd worden en was er hoop dat het opgelost zou zijn in de nieuwe update. Er gaat nu opnieuw naar gekeken worden. 

Reputatie 2
Badge

Ik zie dat deze vraag al zeven maanden oud is, dus misschien al opgelost, maar toch:

Ik had dit probleem ook. Na het inscannen van barcodes (in Voorraad in de Kassa app) trek ik het scherm naar beneden, waardoor de boel geactualiseerd wordt (op aanraden van de support van MWW). Vervolgens ga ik naar Instellingen om mijn producten te synchroniseren (dit heb ik zelf ontdekt) en dat schijnt het probleem wel te verhelpen. Héél af en toe valt er weleens een barcode weg, maar over het algemeen blijven ze bewaard.

Reputatie 7
Badge +8

Persoonlijk voeg ik barcodes altijd via het dashboard toe. Dat gaat het makkelijkst vind ik zelf.

Reageer