Vraag

Barcode problemen, Scanner problemen en drama in Voorraad zoeken

• 11 September 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

@CountryatHome , @Michel vG Hoe zit dit bij jullie ? Al een tijdje ondervind ik problemen met de barcodes: soms zijn ze gewoon verdwenen terwijl ik ze er toch echt zelf in heb gezet, en personeel die het weghaalt heb ik niet), of de scanner doet het wel, scant de codes maar er gebeurd niks. Bij checken van d eproducten en de codes blijken ze gewoon de barcodes te hebben. Scanner weer meermalen uit en weer aan gezet en dan doet ie het eventjes maar en dan is het weer mis. Scanner al helemaal ontkoppelt en weer gekoppeld, nieuwe batterijen heeft ie ook al.
Iemand een idee?

En wat nog veel ergelijker is en ik heel graag hoop te horen dat daar verandering in gaat komen is het zoeken in de voorraad van de Kassa App. Het zoeken gaat zo moeizaam en vaak helemaal niet en dan moet ik weer laptop erbij halen om te gaan zoeken. Het zoeken lukt regelmatig niet, ook niet op de namen van de titels (bij checken klopt mijn zoek formule wel te kloppen maar pakt de Kassa app in dit gedeelte het niet op).

Beginscherm bij “Alle producten” is soms met alle oroducten in beeld en soms helemaal leeg zonder afbeeldingen. Dan zit ik in het verkoopscherm. Hoe kan dit?

Zijn dit bugs? Zit dit in de laatste versie?

En wanneer kunnen we gedeeld pin en gedeeld cash verwachten?

@Ebbe jij hebt vast een idee van dit alles? Hoop ik althans 

Dank alvast

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Met de scanner hebben we gelukkig al lang geen last. Soms hebben we inderdaad dat op het verkoopscherm geen artikelen staan. Een keer het scherm naar beneden vegen om te verversen helpt dan bij ons. Voorraad beheer doe ik heel zelden met de kassa app. Maar die enkele keer dat ik het gebruik om even de voorraad van 1 artikel aan te passen werkt het wel bij ons.

Reputatie 2
Badge +2

Helaas ervaar ik ook al maanden problemen met bovenstaande!!! :(

Ik dacht dat aan mij lag maar hij blijft steeds hangen ook bij bestelling afronden in de kassa app waardoor sommige orders dubbel worden aangeslagen, hij blijft bij het moment van bonprinten dus hangen dus daar zit ergens een probleem. terwijl dit paar maanden weer goed ging en nu in eens weer niet meer.

Barcodes worden ook niet opgeslagen. Bv ik scan alles in maaat Xs tm XL en dan lat hij er een paar leeg die slaat hij niet op. Erg tijd rovend..

Hoop op een oplossing!!!!! Voordat straks echt weer mega druk wordt vanwege het seizoen