Vraag

Juridische documenten in 2 webshops in hetzelfde account

• 27 January 2023
  • 5 reacties
  • 40 Bekeken

Goedemiddag, ik ben bezig met een nieuwe webshop, maar in hetzelfde account. Nu krijg ik de juridische documenten, zoals Algemene voorwaarden van de eerste shop ook te zien in de tweede shop. Ondanks dat ik de bestanden heb aangepast en geupload. Wat kan ik hieraan doen? 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Je kunt voor de 2e shop de documenten in bijvoorbeeld google drive opslaan en daar dan een link naartoe maken. In je mww account kun je elk document maar 1x uploaden. Wij hebben een aantal pdf handleidingen bijvoorbeeld ook zo gelinkt staan.

Reputatie 4
Badge +4

@Teuni je kan per winkel wel aparte juridische documenten plaatsen. Dat zouden niet dezelfde moeten zijn. Je kan per winkel de documenten plaatsen onder: https://www.mijnwebwinkel.nl/beheer/legal/documents. Mocht dat niet lukken zou je het beste contact op kunnen nemen met support, zodat ze mee kunnen kijken waar het mis gaat. Je mag een mail sturen met daarin de documenten die geplaatst moeten worden naar: support@mijnwebwinkel.nl

Ik heb het probleem opgelost. Eerst alles verwijderd, en toen opnieuw toegevoegd. Ik denk dat ik 2 x mijn account in dezelfde browser had geopend, ipv verschillende browsers, wat ik zelf wel dacht gedaan te hebben. Nu heb alleen maar 1 webshop tegelijk geopend, en nu pakt de 2e webshop zijn eigen documenten, en niet die van de 1e webshop. Bedankt voor het aandragen van oplossingen.

Reputatie 4
Badge +4

Dat zal het inderdaad geweest zijn. Mocht je in beide winkels tegelijkertijd werken kun je het beste twee verschillende browsers gebruiken. Goed om te horen dat je het hebt opgelost!

Reputatie 2
Badge +4

Inderdaad altijd met 2 verschillende browsers in 2 verschillende winkels werken 😊

Ik wist dat eerst niet en ben een keer mijn complete footer kwijtgeraakt. Oftewel, vervangen door de footer van mijn andere winkel. Gelukkig hulp gehad van MWW maar was een hoop stress en werk. De winkels gaan/kunnen elkaar overschrijven 🙈