Zo zet je een over-ons pagina effectief in

• 16 juni 2020
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
  • Community Manager
  • 544 reacties

Daan benoemde het al in een eerder blog. Een persoonlijke ‘over-ons’ pagina is een must. Je wilt natuurlijk wel dat je een goede indruk achterlaat bij zijn schoonmoeder Wanda

Waarom is een over-ons pagina zo belangrijk?

De over-ons pagina is dé plek waar je meer over jezelf en je bedrijf kunt vertellen. Door jouw persoonlijke verhaal te vertellen, haal je twijfelaars over de streep om toch bij jou de order te plaatsen. 

Breng de verhalenverteller naar boven

Je bent jouw onderneming met een reden begonnen en je hebt ongetwijfeld ook een doel. Daarnaast heb je een eigen filosofie die je graag naar buiten draagt. Door dit in een pakkend verhaal te bundelen, zoals Daan met zijn schoonmoeder Wanda heeft gedaan, blijft de informatie veel beter hangen. Kijk maar eens hoe Tony Chocolonely en Johnny Loco dit hebben gedaan. 

Maak de pagina persoonlijk

Je wilt het gevoel geven dat er daadwerkelijk een persoon achter het bedrijf zit. Schrijf vanuit de ik- of wij-vorm om dit gevoel mee te geven. Laat jargon en zakelijk teksten ook weg uit de over ons pagina. Die passen prima op pagina’s die gaan over je product of dienst.

Get in the picture

Laat jezelf letterlijk zien. Klanten willen graag weten met wie ze te maken hebben. Zij willen een beeld hebben van de mensen achter het bedrijf. Door jezelf te laten zien kom je betrouwbaar over. Dus kam je haren en ga voor de camera staan.

Stel je klant centraal

Mijn klant centraal stellen op mijn over ons pagina? Jazeker! Door de klant en hun behoefte centraal te stellen laat je zien dat je jouw klant begrijpt. Benoem op de over-ons pagina wat jouw toegevoegde waarde is al bedrijf en welk ‘’probleem’’ jij oplost voor je klanten.

sbUY9CMLwpil1JmONo5ZNJEiglBtTizOpGORrmQcs3p9782xHA5Gsqutxlcc0R3MRfxmcpnbltXotd4WWCvzg5FovcwkpFlA_z3DJcdfCpnZ2xNO82pq5cRQw8lmZMY2lORKTUKc

Onze over-ons pagina met bovenaan de toegevoegde waarde die wij klanten bieden.

Laat je reviews zien

Reviews (later hier meer over) zijn ontzettend belangrijk om mensen te overtuigen. Waarom een aantal berichten niet uitlichten op je over-ons pagina? Je kunt heel simpel een paar screenshots toevoegen aan de pagina met een link naar de review site. Op deze manier wordt door jouw klanten bevestigd wat jij als bedrijf wilt uitstralen. 

Heb jij zelf een over ons pagina gemaakt? Deel die in een reactie en inspireer anderen Mijnwebwinkel-gebruikers. 

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Ebbe,

Ik vraag me af waarom het ons nog niet lukt om de discussie op gang te brengen over hoe je je omzet kunt verhogen door je betrouwbaarheid te vergroten. Tuurlijk trappen we veel open deuren in. Echter kunnen deze basale zaken een wezenlijk verschil maken in je omzet en zitten er heel wat punten bij waar de meningen over verdeeld zijn. Zoals een adres op je website en natuurlijk een klachtenprocedure.

Wellicht komt het doordat ik de over ons pagina ben vergeten. Ik heb me namelijk nog niet voorgesteld hier op het forum.

Wel ik ben Daan. 39 jaar. Ik heb een leuk gezin en ik zit graag in een roeiboot of op de crossmotor. 

Vroeger had ik een administratie kantoor, nu ben ik de directeur van WebwinkelKeur. Eerder had ik niets in het bijzonder met webwinkels, maar ik ben altijd verliefd geweest op het ondernemen en de ondernemers. Die voorliefde voor goed ondernemerschap vind ik terug bij WebwinkelKeur. Het is onze missie om authentieke ondernemers te helpen succesvol te ondernemen in de online wereld die gedomineerd wordt door enkele grote spelers.

Ik vertel graag over mijzelf en mijn werk (beetje extravert). Dus als je iets wilt weten dan geef ik graag een antwoord op je vraag.

En ow ja, ik ben net jarig geweest. Kijk dan wat een gave motor ik heb gekregen. Ik ben er net zo blij mee als dat ik was geweest toen ik nog 10 was.

Reputatie 6
Badge +4

Hi Daan,

Nog gefeliciteerd:tada: Toffe motor hoor, ben benieuwd hoe hij rijdt :wink: En natuurlijk welkom op het forum! 

Ik verwacht dat de volgende 2 blogs, over reviews wel reacties opleveren. Het ontvangen van reviews en vooral het omgaan met negatieve reviews is lastig. 

Voor wat betreft dit blog ben ik ook heel benieuwd hoe anderen hun over-ons pagina hebben ingedeeld en welke keuzes zij hebben genomen. 

Reageer