Vraag

Klant heeft nieuw emailadres kan niet veranderen

  • 17 maart 2021
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Klant wil haar emailadres aanpassen, omdat ze nu meer professionele uitstraling wilt geven aan haar bedrijf. Nu blijkt dat zij haar mailadres/inlognaam, dus niet kan veranderen. Dus ik denk en zeg haar doe ik wel even, blijkt dat ook niet te kunnen!! 

Beetje gek is dat wel. Ik gebeld en ook jullie kunnen het niet oplossen. Mijn klant boos, want dan is ze haar orders kwijt in haar account en moet dus opnieuw beginnen. 

Ik vind het voor een professionele webshop niet kunnen dat ik mijn kanten zo moet teleurstellen, en zelfs een boze klant hierdoor heb. 

Is hier dan helemaal niets aan te doen?? Zo win ik zeker niet het vertrouwen van een klant!

  Maria

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb even getest bij mij en het kan bij mij inderdaad ook niet. Dit zou toch inderdaad wel moeten kunnen want er zijn wel meer mensen die van email adres veranderen. Ik heb ook vaak zat klanten die een fout maken in hun email adres.

Reputatie 7
Badge +16

Dit blijkt inderdaad niet te kunnen. Ik dacht dat je voor de klant het wel kon aanpassen. Wij hebben er een feedbackpunt voor gemaakt en bij het productteam gelegd. Ik kan je op dit moment niks anders bieden helaas. 

Reputatie 3
Badge +5

Zou mooi zijn als dit kan worden aangepast … vanuit historie is volgens mij email de sleutel voor de klant en helaas geen Id … een mooie verbetering voor 2021 !

Reageer