Vraag

verificatie email

  • 3 juni 2020
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Dit is wat ik terugkrijg van mijn webmail als een klant een verkeerd mailadres gebruikt:

This is the mail system at host mail01.myonlinestore.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

 

Graag de mogelijkheid om 2 x het email adres in te tikken, zonder een kopie te maken.

Het heeft mij, vooral op buitenlandse orders al vele honderden € gekost dit jaar, omdat ik niet terug kan mailen.


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Lijkt me ook zeer zinvol. Sommige kom ik zelf nog wel uit als mensen bijvoorbeeld .co intoetsen in plaats van .com, maar als het echt iets verkeerds is, is dat zeer vervelend.

Reputatie 3
Badge +2

Ja ik heb daar ook best wel last van. Maar gelukkig heb ik zakelijk Whatsapp op mijn vaste nummer en app de mensen dan gewoon. Neemt mij minder tijd in beslag dan bellen en mensen nemen ook niet snel op. 

Reageer