Hallo allemaal,
Ik loop de laatste tijd tegen het volgende aan en ben benieuwd of anderen dit ook zo ervaren.
Ik mis erg een stukje inzicht in mijn verkopen. Ik kan uiteraard de top 5 best verkochte artikelen zien, maar ik zou graag de top 50 willen zien. Aangezien ik al mijn productie en verkopen zelf doe, voor meer dan 1000 verschillende artikelen is het momenteel erg lastig om te zien wat de echte hardlopers zijn. Nu kan je natuurlijk zien wat de meest bekeken artikelen zijn, echter is meest bekeken en meest verkocht een groot verschil. Meest bekeken kan goed ontstaan zijn door bijvoorbeeld extra marketing op 1 artikel, of een categorie.
Opzich is het gek dat de verkoopstatistieken niet zichtbaar zijn, aangezien ze wel worden bijgehouden. Die top 5 in de Widget komt ergens vandaan…
Dit is ook de reden waarom ik nog niet naar Premium ben gegaan voor de Wensenlijst. Als ik niet kan zien wat mijn klanten op hun verlanglijstje zetten heb ik er relatief weinig aan. Het is leuk als klanten die optie hebben voor het gemak, maar ik ben er niet van overtuigd dat dat alleen de €25 per maand kan verantwoorden.
Missen jullie dit inzicht ook? Verkrijgen jullie het inzicht op een andere manier? Tips en tricks?
Kevin