Vraag

Bijpassende artikelen

• 10 January 2021
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Reputatie 1

Hoe werkt de functie : bijpassende artikelen. 

Ik kan bij alle artikelen apart bijpassende artikelen selecteren zie ik. Echter moet ik dan een aantal punten opgeven. Ik kom er niet uit hoe dit “punten systeem” hiervoor werkt? 

Kan iemand mij informatie geven hierover. 

Ik zou graag per producten een paar producten onder aan de pagina laten zien als bijpassend. 

Dankjewel! 

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Het puntensysteem bepaalt de rangschikking van de bijpassende producten. Mijnwebwinkel laat vanaf een bepaald aantal punten het product zien als bijpassend bij het betreffende artikel. Volgens mij is dit vanaf 3 punten. Als je handmatig een product koppelt als bijpassend artikel, dien je deze dus een score van 3 of hoger te geven. Als je product A hoger wil rangschikking dan product B (dus als eerste in de lijst “bijpassende artikelen” tonen), dan geef je product A 5 punten en product B bijvoorbeeld 3 punten. Dan wordt product A als eerste getoond. Zodra de klant een combinatie van 2 producten heeft besteld, krijgen deze ieder +1 erbij op de score. Dus indien de klant product A heeft besteld samen met het product waar je deze als bijpassend hebt ingesteld, krijgen beiden 1 punt meer. Product A heeft dan een score van 6 punten, en zo gaat het verder.

Hopelijk is mijn uitleg enigszins duidelijk :)

Reageer