Vraag

Google analytics

• 22 February 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Nou heb ik Google analyytics 4 gekoppeld en de oud3e analytivs stop gezet en zelfs later weer aangezet omdat nu alle statistieken niet meer te zien zijn o de website?

Nu heb ik dus 2 maal getagd Analatuycs 4 en de oude en krijg er o sttistieken voor terug.

Wat een ingewikkeld gedoe en waarom veranderingen steeds. Ik wil gewoon mijn statistieken kunnen bekijken hoeveel klanten ik heb en wat ze doen. waarom moet dat allemaal steds veranderd worden en daardoor moeilijk worden gemaakt….

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4

Kort gezegd...ik heb de oude google analytics verwijderd en de de nieuwe GA4 gekoppeld.

Omdat echter alle statistieken ineens verdwenen zijn heb ik EN de oude analytics En de nieuwe analytics gekoppeld an Google. 

Nog steeds echter zijn alle gegevens (ststaistieken) zomaar foetsie verdwenen vanuit de website manager site.

Waar is die statistieken lijst en waarom is hij ineens weg terwijl ik juist 2 maal een koppeling heb met google.

Oud en nieuw zols aangegeven. De koppelingeb is goed staat er bij Google analytics, dus ik sna er niets meer van

24 uren wachten staat ergens maar ik denk dat dat niet klopt.

Kortom graag mijn statistieken terug, want dat is juist het allerba=elengrijkste na een ORDER.

Zonder statistieken weet je niets...