MijnWebWinkel Community Logo
      • Recent actieve topics
      • Onbeantwoorde vragen
      • Welkom
      • Stel je vraag808
      • Partner nieuws13
      • Beluister hier alle podcasts7
      • Blog4
      • Vraag feedback op je shop80
      • Mijnwebwinkel nieuws en mededelingen114
      • Alles over de community8
      • E-commerce nieuws32
      • Je webwinkel beheren
      • Hoe win je online het vertrouwen van de klant?12
      • Vormgeving en indeling730
      • Orders, betalingen en verzenden601
      • Kassa App57
      • Webmail42
      • Je webwinkel runnen
      • Marketing 124
      • Het verhogen van je conversie 28
      • Juridisch20
      • Knowledge base
      • Vraag & antwoord
      • Bestellen, betalen en verzenden54
      • Domein16
      • E-mail14
      • Juridisch5
      • Marketing 20
      • Pagina en artikelen24
      • Starten13
      • Vormgeving 20
      • Abonnement19
  • Groepen
Logo
  • Home
  • Community overzicht

Community overview

Community categories

Welkom

  • 1066 topics
  • 6178 Reacties

Je webwinkel beheren

  • 1442 topics
  • 6682 Reacties

Je webwinkel runnen

  • 172 topics
  • 770 Reacties

Ebbe
Ebbe
begon dit topic

Wat wil je weten over Google Analytics 4?

Vanaf 1 juli 2023 is het zover. De huidige vorm van Google Analytics (universal) wordt vervangen door Google Analytics 4 (GA4). Zoals elke v...
  • 0
  • 0
Ebbe
Ebbe
begon dit topic

Guidelines

Welkom op de community van Mijnwebwinkel. De community is een plek voor alle leden van Mijnwebwinkel. Hierin kun je alles vragen en antwoord...
  • 3
  • 2
  • Help others
  • Categories
  • Recently active
O
Onno BlomsteekNewcomer
 Stel je vraag

nieuwsbrieven

Kan het zijn dat alle nieuwsbrieven weg zijn

9
P
28 minuten geleden
P
Peter1234Student
 Stel je vraag

Spam blokkeren in de inbox bij je website

En hoe blokkeer ik of kan ik emails van bedrijven en individuen die me constan met spam bestoken op mijn website mail blokkeren behalve dat ik kan aangeven dat het ongewenst is. Het wordt steed erger. Waarom is er geen junk knop of spam knop op je website behalve op die inbox die estern is gemaakt. Bedankt alvaast

18
Ebbe
1 uur geleden
M
MOLANewcomer
 Orders, betalingen en verzenden

brievenbuspaketjes via myparcel

Ik verzend nu alles via my parcel. verzending is dan automatisch bij postnl. Echter ik loop er de laatste maanden steeds tegen aan dat ik portokaarten thuis ontvang met de melding dat ik nog bij moet betalen. na contact met my parcel werd er aangegeven dat ik daartegen in bezwaar kan gaan bij postnl. Dat doe ik nu steeds, maar ik blijf ook deze portokaarten maar ontvangen. Ondertussen krijg ik wel gelijk op al mijn bezwaren en worden de portokosten kwijtgescholden. Maar het levert mij een hoop gedoe op.Mijn vraag is of dit herkend wordt en het op een andere manier opgelost kan worden…..Ik zit er hierdoor ook aan te denken om mijn pakketjes via een andere aanbieder te verzenden. Ik vind het systeem via myparcel echter wel heel handig (met 1 druk op de knop een label). Ik las dat verzending via DHL iets omslachtiger is. Zijn er meer ervaingen met switchen van postnl naar DHL?

1
DeViltwinkel
19 uur geleden
Humiez
HumiezSuper user
 Orders, betalingen en verzenden

BTW uitschakelen voor buitenlanders

Buitenlanders (in ons geval vooral Belgen) met een BTW-nummer kunnen als ze hun BTW nummer opgeven zonder BTW bij ons bestellen. Maar voor België geld dat als ze bijjob (of zoiets) hebben ze daarvoor niet in aanmerking komen en ik dus gewoon BTW moet afdragen over hun bestelling. Helaas moet je dit dus zelf checken en daar dan bij de klant op terug komen en ze alsnog de BTW laten betalen. Daar dit voor veel gezeur zorgt wil ik nu dus die BTW regeling eruit hebben maar kan dat? Kan ik dus zo doen dat mensen gewoon altijd BTW moeten betalen en ik dit zelf handmatig alsnog op 0% kan zetten voor klanten die er wel recht op hebben.

15
DeViltwinkel
21 uur geleden
Johan
JohanStudent
 Stel je vraag

ChatGPT?

Zijn er mensen bezig met ChatGPT voor hun webshop?

3
Ebbe
23 uur geleden
T
TwinartsStudent
 Stel je vraag

kan het afrekenen in de kassa app sneller?

Als je iets wilt afrekenen in de kassa-app reageert het systeem heel langzaam. de bon laat op zich wachten .Wij hebben ook de kassala gekoppeld en het duurt lang voordat die opengaat. Kan dat sneller?groet Inge

1
Michel vG
1 dag geleden
V
vinonova
 Orders, betalingen en verzenden

statiegeld zonder btw kunnen berekenen

Wij zouden graag voor sommige artikelen statiegeld apart willen berekenen, belangrijk hierbij is dat daar geen btw op berekend wordt. Nu kunnen wij dit administratief dus niet goed regelen in mijn webwinkel.

9
DaanHoppiness
1 dag geleden
P
Peter1234Student
 Orders, betalingen en verzenden

Verzendkosten doen het niet? Staat op 0?

Ik heb nu ineens ook gratis verzenden bij mijn laatste 2 klanten terwijl ik niets heb veranderd en er gewioon een gewicht verbonden is aan mijn items of tenminste een paar items. Al die gewichten opties per land heb ik ook niet aangeraakt en staan al 2 jaren zo. Dus ik snap er niets meer van.

14
Ebbe
2 dagen geleden
Z
Zhen ZhuStudent
 Vormgeving en indeling

Timer in je webshop

Wie weet hoe je een timer op je website kan zetten?Via mijnwebwinkel kan het niet maar misschien wel met Google Tag Manager. Wie kan mij helpen?

6
Nanaas
3 dagen geleden
K
KaatStudent
 Kassa App testgroep

Geschiedenis verkopen Kassa App voor nieuwe versie

Beste collega’s, Zijn jullie ook de geschiedenis van de verkopen in de Kassa App kwijt, van de vorige app versie? Ik wilde graag kijken wat de verkopen per week waren in de afgelopen jaren, i.v.m. het boeken van de vakantie. En natuurlijk kan het via het normale portal, maar dit is best jammer dat de geschiedenis weg is... Groeten, Klaartje

0
K
4 dagen geleden

Welkom

Stel je vraag aan mede winkeliers, discussieer mee over interessante onderwerpen en werk samen met MWW aan een nog beter product
Stel je vraag

Stel je vraag

  • 808 topics
  • 4465 Reacties
Partner nieuws

Partner nieuws

  • 13 topics
  • 18 Reacties

Beluister hier alle podcasts

  • 7 topics
  • 12 Reacties

Blog

  • 4 topics
  • 7 Reacties
Vraag feedback op je shop

Vraag feedback op je shop

  • 80 topics
  • 340 Reacties
Mijnwebwinkel nieuws en mededelingen

Mijnwebwinkel nieuws en mededelingen

  • 114 topics
  • 1178 Reacties
Alles over de community

Alles over de community

  • 8 topics
  • 54 Reacties

E-commerce nieuws

  • 32 topics
  • 104 Reacties

Je webwinkel beheren

Vind hier alle topics die gaan over je webwinkel. Van orders tot kassa app, je vindt het allemaal.
Hoe win je online het vertrouwen van de klant?

Hoe win je online het vertrouwen van de klant?

  • 12 topics
  • 65 Reacties
Vormgeving en indeling

Vormgeving en indeling

  • 730 topics
  • 3170 Reacties
Orders, betalingen en verzenden

Orders, betalingen en verzenden

  • 601 topics
  • 2898 Reacties
Kassa App

Kassa App

  • 57 topics
  • 294 Reacties
Webmail

Webmail

  • 42 topics
  • 255 Reacties

Je webwinkel runnen

Voor alle vragen rondom ondernemen kun je hier terecht!
Marketing

Marketing

  • 124 topics
  • 603 Reacties
Het verhogen van je conversie

Het verhogen van je conversie

  • 28 topics
  • 81 Reacties
Juridisch

Juridisch

  • 20 topics
  • 86 Reacties
O
Onno BlomsteekNewcomer
 Stel je vraag

nieuwsbrieven

Kan het zijn dat alle nieuwsbrieven weg zijn

9
P
28 minuten geleden
P
Peter1234Student
 Stel je vraag

Spam blokkeren in de inbox bij je website

En hoe blokkeer ik of kan ik emails van bedrijven en individuen die me constan met spam bestoken op mijn website mail blokkeren behalve dat ik kan aangeven dat het ongewenst is. Het wordt steed erger. Waarom is er geen junk knop of spam knop op je website behalve op die inbox die estern is gemaakt. Bedankt alvaast

18
Ebbe
1 uur geleden
M
MOLANewcomer
 Orders, betalingen en verzenden

brievenbuspaketjes via myparcel

Ik verzend nu alles via my parcel. verzending is dan automatisch bij postnl. Echter ik loop er de laatste maanden steeds tegen aan dat ik portokaarten thuis ontvang met de melding dat ik nog bij moet betalen. na contact met my parcel werd er aangegeven dat ik daartegen in bezwaar kan gaan bij postnl. Dat doe ik nu steeds, maar ik blijf ook deze portokaarten maar ontvangen. Ondertussen krijg ik wel gelijk op al mijn bezwaren en worden de portokosten kwijtgescholden. Maar het levert mij een hoop gedoe op.Mijn vraag is of dit herkend wordt en het op een andere manier opgelost kan worden…..Ik zit er hierdoor ook aan te denken om mijn pakketjes via een andere aanbieder te verzenden. Ik vind het systeem via myparcel echter wel heel handig (met 1 druk op de knop een label). Ik las dat verzending via DHL iets omslachtiger is. Zijn er meer ervaingen met switchen van postnl naar DHL?

1
DeViltwinkel
19 uur geleden
Humiez
HumiezSuper user
 Orders, betalingen en verzenden

BTW uitschakelen voor buitenlanders

Buitenlanders (in ons geval vooral Belgen) met een BTW-nummer kunnen als ze hun BTW nummer opgeven zonder BTW bij ons bestellen. Maar voor België geld dat als ze bijjob (of zoiets) hebben ze daarvoor niet in aanmerking komen en ik dus gewoon BTW moet afdragen over hun bestelling. Helaas moet je dit dus zelf checken en daar dan bij de klant op terug komen en ze alsnog de BTW laten betalen. Daar dit voor veel gezeur zorgt wil ik nu dus die BTW regeling eruit hebben maar kan dat? Kan ik dus zo doen dat mensen gewoon altijd BTW moeten betalen en ik dit zelf handmatig alsnog op 0% kan zetten voor klanten die er wel recht op hebben.

15
DeViltwinkel
21 uur geleden
Johan
JohanStudent
 Stel je vraag

ChatGPT?

Zijn er mensen bezig met ChatGPT voor hun webshop?

3
Ebbe
23 uur geleden
T
TwinartsStudent
 Stel je vraag

kan het afrekenen in de kassa app sneller?

Als je iets wilt afrekenen in de kassa-app reageert het systeem heel langzaam. de bon laat op zich wachten .Wij hebben ook de kassala gekoppeld en het duurt lang voordat die opengaat. Kan dat sneller?groet Inge

1
Michel vG
1 dag geleden
Ebbe
EbbeCommunity Manager
 Webmail

Op zoek naar de serverinstellingen voor de (web)mail? Je vindt ze hier!F.A.Q.

Om jouw webmail (info@jouwdomein.nl) binnen te laten komen in je gebruikelijke mailprogramma, heb je de serverinstellingen nodig. Ik deel hieronder alleen de instellingen voor het IMAP-protocol. Ik adviseer jullie om ook altijd, en alleen, te kiezen voor IMAP. Het Pop3-protocol is mogelijk, alleen is ontzettend vervelend als je de mail op meerdere apparaten bekijkt. Bij IMAP blijft de e-mail altijd op de server staan. Alle mappen (inbox, verzonden e-mail, prullenbak, etc) worden op alle apparaten met elkaar gesynchroniseerd. Zo heb je altijd en overal toegang tot al je mail. Hieronder volgend de instellingen: IMAP-server: mail.mijnwebwinkel.nlPoort: 143 (SSL: 993)   SMTP-server: mail.mijnwebwinkel.nlPoort: 465Beveiligingstype: SSLAanmelden vereist: JaAuthenticatie: Normaal wachtwoord Lukt het niet om je mail in te stellen? Let me know! 

175338
M
1 dag geleden
powerfulproducts.nl
powerfulproducts.nlSuper user
 Orders, betalingen en verzenden

Conversiepercentage 0,01??

Staat dit bij iedereen die GTA4 heeft alleemaal op 0,01??  

1
Het Wolwinkeltje
1 dag geleden
Ebbe
EbbeCommunity Manager
 Kassa App testgroep

nieuwe testversie 4.4.0 (feedback topic)

Beste leden,De nieuwe versie van de Kassa App (met deelbetalingen) is ingediend bij Apple om aan te kunnen bieden in Testflight. Naar verwachting staat deze morgenochtend voor jullie klaar. Hieronder de wijzigingen/verbetering van de nieuwe versie.  NIEUWDeelbetalingenHet is mogelijk om een order gedeeltelijk af te rekenen. Er kan nu een gedeelte Cash of een gedeelte met de PIN betaald worden. Het bedrag dat aan het eind van de dag nog open staat is op het financieel rapport te zien onder ‘transacties’.    BetaalstatussenEr worden gekleurde betaalstatussen weergegeven bij gedeeltelijk betaalde orders en bij retourorders. RetourprocesHet is vanaf nu ook mogelijk om een gedeeltelijk betaalde order te retourneren. Wanneer je de aankoop terugneemt wordt alleen het aanbetaalde bedrag geretourneerd. VerkoopprijsDe verkoopprijs wordt ook weergeven in de voorraad detailpagina van het product. Betaling innenDe betaling van een order kan nu geïnd worden via het orderscherm. Betalingen a

32224
T
1 dag geleden
V
vinonova
 Orders, betalingen en verzenden

statiegeld zonder btw kunnen berekenen

Wij zouden graag voor sommige artikelen statiegeld apart willen berekenen, belangrijk hierbij is dat daar geen btw op berekend wordt. Nu kunnen wij dit administratief dus niet goed regelen in mijn webwinkel.

9
DaanHoppiness
1 dag geleden
Powered by inSided
Forumvoorwaarden
Terug naar boven

Meld je aan

Heb je al een account? Inloggen

Welkom

Nog geen account? Maak een account aan

Wachtwoord vergeten?

Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

Terug naar overzicht

Bestand scannen voor virussen

Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.

OK

Dit bestand kan niet worden gedownload

Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.

OK