Vraag

bwaar voor later...

• 29 October 2021
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Waarom kan deze functie niet gewoon in de Pro want heb niet veel zin om nu een premium aan te moeten schaffen. en al helemaal niet wanneer ik meer dan 1 winkel heb.

ik vindt de premium gewoon belachelijk duur, ik zou het weer wel doen als ik enkel de webshop had maar daar heb ik er al 2 van en daarbij hebben we ook nog een fysieke winkel.

ik betaal nu al zo'n 170 euro per kwartaal, en dat vind ik meer dan genoeg.

maar zou wel graag deze functie willen maar ga daar echt niet meer voor betalen hoor.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Om eerlijk te zijn: als je Mijnwebwinkel vergelijkt met andere platformen waar je een webshop kunt starten, ben je echt voordelig uit voor alle functionaliteiten die het platform biedt. Daarom is het voor veel kleine ondernemers ook vriendelijk geprijsd. Neemt niet weg dat de ene ondernemer bepaalde functies van Pro of Premium juist wel of niet handig vindt of nodig heeft, en je er dan wel voor moet betalen. Overal hangt uiteraard een verdienmodel aan, wil je meer - betaal je meer. 

Wel zijn veel mensen het eens dat het Premium-abonnement op het moment nog niet voldoende meerwaarde biedt, dat hebben we op de community ook meermaals aangegeven. Dus daar zijn ze binnen Mijnwebwinkel van op de hoogte.

Maar er is wel ooit eens gesproken/een idee geopperd over een soort ‘add on’ systeem. Dus heb je behoefte aan de ‘Bewaar voor later’-functie - maar heb je de rest van het Premium-abonnement niet nodig, betaal je maandelijks iets extra's bij je Pro account bijvoorbeeld. Maar dat is puur nog een balletje dat opgegooid is hier binnen de community. :blush:  Maar wellicht wel een mooie blik op de toekomst. Weet in ieder geval dat er op de community flink over gespard wordt!

Nou wat een fijne reactie dank je.

Daar zou ik inderdaad ook wel iets voor voelen, dat ik zelf kan kiezen welke functie ik wel of juist niet zou willen.

we wachten het af, maar dat is een hele goeie!

Reageer