SEO voor je webshop: Zo zorg je voor een goede vindbaarheid

• 26 April 2021
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2791 reacties

De 2e podcast over SEO staat online. Deze keer spreek ik met Anne en Roger van Drive Thru Digital. Zij werken dagelijks met SEO en weten precies wat wel en wat niet werkt. Hier ga ik het dan ook uitgebreid over hebben. Welke vormen van SEO-content zijn er nu eigenlijk? En wat is linkbuilding? Ik ga het ze vragen tijdens de podcast.

Luister ook de podcast hoe Robert van@powerfulproducts.nl voor een succesvolle shop zorgt. 

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

ik ga hem straks even luisteren

Reputatie 5
Badge +5

Heb eerst naar de podcast van Robert geluisterd (werken + podcast is ook meteen een tip ;-))

Zitten paar interessante dingen in. Een hoop doe ik al maar talkto heb ik al een jaar op mijn todo list staan. Die gaat nu met stip naar de top 3!

Reputatie 4
Badge +6

Wat tegenwoordig ook hot is, is positie 0 in Google (featured snippet) Denk nu niet dat je dan niet in de index voorkomt, in tegendeel zelfs, je staat bovenaan. Positie 0 is een veel besproken iets, de een zegt dat het niets oplevert, een ander profiteert er van. Je kunt positie 0 zelfs uitbreiden met een plaatje bij (daar ben ik nog mee bezig om te kijken of het werkt) en zo domineer je door goed antwoord te geven op de zoekvraag, een groot stuk bovenaan de index van Google. Zoek maar eens op positie 0. Bij toeval ondekte ik een positie 0 van mijn eigen site, ik moet hier nog wel beter naar de zoekwoorden gaan kijken. Ik heb de google shopping resultaten afgedekt in het plaatje.

Reageer