News

Hoi, ik ben Ebbe!

• 17 March 2020
  • 35 reacties
  • 1018 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2778 reacties

Hoi! 

Het is altijd leuk om te weten met wie je nou precies te maken hebt. Het lijkt mij dan ook leuk als jullie jezelf voorstellen. Ik ga jullie niet meteen in het diepe gooien en zal dus zelf het voortouw nemen. 

Goed, ik ben dus Ebbe. Wellicht heb je ooit al een mail van mij ontvangen of mij telefonisch gesproken. Ik heb namelijk zo'n drie jaar lang op de Customer Care afdeling gewerkt. Inmiddels heb ik enige kennis over ons platform:sunglasses: Voor mijn gevoel heb ik alle mogelijke vragen voorbij zien komen, maar wie weet brengt de community mij nog veel mooie vragen op, daag mij vooral uit! 

Naast mijn werk bij Mijnwebwinkel vind je mij vaak op straat om te fotograferen. Fotografie is een grote hobby van mij en kan mij bijna daadwerkelijk (professioneel) fotograaf noemen. Ik fotografeer seriematig, er moet dus een thema zijn. 

Mijn rol binnen de community is om ervoor te zorgen dat er genoeg interessante content gedeeld wordt, iedereen het juiste antwoord op vragen krijgt en dat je genoeg geïnspireerd raakt om deel te nemen. Ik ga dit hopelijk niet alleen doen, en zorgen jullie zelf voor toffe content en goede antwoorden:thumbsup:

Nu ben ik natuurlijk ook reuze benieuwd wie jullie zijn. Laat wat weten in een comment op deze post. Iedereen krijgt van mij een '’Like'’, beloofd :wink:  

Groet,

Ebbe

35 reacties

Hoi Allen,

Super leuk om te lezen! Ik stel mij ook graag voor:

Ik ben Nine Vogel-Ketel, ben bijna 35 jaar (a.a zaterdag!) en heb samen met mijn man 3 kids (2, 4 en 7 jaar)
In 2013 hebben we AnderWereld opgezet, een tweedehands fantasy boekenwinkel. Eerst rustig aan begonnen op fantasy festivals met een kraam (ongeveer 8-10 bananendoosjes), januari 2015 kwam onze webshop erbij. Als we nu op een festival staan dan staan er 2 goed gevulde marktkramen vol met andere werelden (nu zo'n 40 bananendozen). We verkopen nu niet meer alleen tweedehands, maar verkopen we ook voor diverse uitgeverijen en maak ik sinds 2 jaar ook mystery boxen.

'Van de Lezer, voor de Lezer'

Dat is onze passie, dat is ons doel. Dat we iedereen blij kunnen maken met prachtige werelden; vol fantasy, magie & fabelachtige wezens. Voor ieder wat wils; een breed aanbod van tweedehands nieuwe boeken en natuurlijk onze verrassende Mystery boxen.

Erg leuk om nu bij deze community te horen en vragen te kunnen stellen enz.

Groeten,
Nine

Goedenavond allemaal,

Erg leuk deze community, ik maak pas sinds kort gebruik van dit platform en ik heb zeker geen spijt van deze keuze! Top support en dienst. :relaxed:

Mijn naam is Frank en ik ben 27 jaar, ben zelf werkzaam als software developer (full stack developer binnen Internet of Things (IoT)) en ben pas enkele weken bezig met het mede-beheren van een webshop. Na vele jaren is er besloten de oude webshop vanuit eigen beheer over te brengen naar een alles-in-één oplossing, zodat wij ons niet meer met de (technische) randzaken bezig hoeven te houden. Tot nu toe absoluut geen spijt van deze keuze! Het is soms nog even wennen dat ik niet de vrijheid heb om me met alle front-end en back-end code bezig te houden, maar dat maakt weer tijd vrij voor andere leuke zaken. :wink:

Onze webshop biedt een ruim aanbod aan groente, fruit, fruitmanden en diverse andere verse producten. Ik leer continu dingen bij met betrekking tot SEO, webshops, vormgeving en alle andere dingen die bij een webshop komen kijken. Het is eigenlijk een nieuwe hobby geworden! :laughing:

Ik hoop dat ik van andere beheerders nog een hoop kan leren, en wellicht dat ik iemand ook nog een keer kan helpen. :thumbsup_tone1:

Groet,

Frank

Reputatie 2
Badge +2

Hallo allemaal,

Ik ben Dieni en ik verzorg voor o.a. de Rally Adventure Shop de totale back-office, dus ook het onderhoud van de webshop. Wij verkopen kleding en uitrusting voor de motorrijder en motorreiziger.
Het werken met de software van Mijnwebwinkel is een verademing na een zgn maatwerk shop waar je eigenlijk niets zelf kon zonder ict achtergrond.
We werken er nu ruim drie jaar mee en dat bevalt goed.
Al loop ik toch regelmatig tegen een gebrek aan kennis aan.
Dus blij met deze community.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Ebbe,

Leuk om allemaal te lezen en leuk dat er een community is.

Mijn naam is Lindsey 35 jaar oud. Grafisch ontwerper en een webwinkel Love Letterpress. Webwinkel in letterpress producten die ik allemaal zelf maar op mijn degelpers. Als ontwerper erg leuk. Ook voor geboortekaartje en trouwkaarten.
Op dit moment bouw ik een nieuwe webwinkel hier. Omdat Luondo er mee gaat stoppen en nu gekeken, waar ik heen wilde.

Nieuwe frisse start, merk dat ik de huidige navigatie en design opnieuw naar kijk. Hoe ik het nu wil indelen en wat ik wel kan weg laten. Er komen ondertussen nog wat vragen naar boven en hopelijk kunnen ze mij hiermee verder helpen.

Daarnaast getrouwd,  moeder van 3 meiden en een hond Lux. Ik woon in Utrecht. Houd van rolschaatsen en vind koken en bakken heerlijk om te doen!

Reputatie 4
Badge +4

Hallo allemaal!

Ik ben Saskia, sinds vorig jaar ben ik de trotse eigenaar eigenaar van www.missqlingerie.nl

Wij bieden juist die kwaliteitsmerken aan die nog niet bekend zijn in Nederland.

Helemaal nieuw in het wereldje van ondernemen en online verkopen. Maar oh zooo leuk.

Ik probeer, net zoals in een fysieke winkel, zo veel mogelijk persoonlijk contact te houden en geef graag advies. Dat loont!

Sinds covid-19 hebben we veel meer bezoekers en verkopen dan voorheen. 

Ik sta open voor contact met collega-webshopeigenaren om te sparren en ideeën uit te wisselen.

Saskia

Hallo allemaal,

ik ben zojuist lid geworden. Wel zo netjes om mij ook even voor te stellen!

Mijn naam is Vera. Ik heb al eerder een webwinkel gehad en dat liep goed! Eigenlijk zo goed dat dat, mede door gezondheidsklachten, niet meer ging. De webwinkel werd verkocht en ik heb de tijd genomen om te werken aan mijn gezondheid. 

Na een tijdje begon het  toch weer te kriebelen. En omdat ik nu meer mijn gevoel wilde volgen ontstond de webwinkel Vitavera. Een webwinkel met edelstenen. Maar het bleef niet bij alleen edelstenen. Er kwamen sieraden met edelstenen bij waar we een goed doel mee steunen: kinderen in India die in tentenkampen leven. 

Verder hebben we ook smudge artikelen als wierook, palo santo en witte salie. 

Ik ben nog bezig met een opleiding klankschalen en meditatie en ook daar wil ik in de toekomst meer mee gaan doen!

Verder ben ik al 20 jaar samen met mijn lieve man en hebben we 2 kinderen. Ik hou erg van de natuur dus een fijne boswandeling met de hond tussen de bedrijven door vind ik heerlijk!

Vera 

Badge

Goedemorgen,

Ik ben ook net lid geworden.

Mijn naam is Eveline en ben 43 jaar. Ik heb mij in november 2018 ingeschreven bij de kvk. Toen moest alles nog gebeuren. Incl website maken.

Ik ben echt een leek op dat gebied. Dus waarschijnlijk heb je vaak mijn vragen beantwoord.:wink:

Ik lees hier veel goede verhalen. Helaas gaat het bij mij nog niet heel hard.

Naast mijn webwinkel werk ik nog 20 uur per week voor mijn werkgever. En door Corona meer daar gewerkt dan voor mijn webwinkel (vitaal beroep). 

In de toekomst zou ik graag volledig met mijn webwinkel bezig zijn. Maar daar moet nog heel wat aan gebeuren.

Ik merk toch dat ik tegen bepaalde dingen aanloop. Dus hoop hier veel te leren.

Eveline.

Hoi! 

Het is altijd leuk om te weten met wie je nou precies te maken hebt. Het lijkt mij dan ook leuk als jullie jezelf voorstellen. Ik ga jullie niet meteen in het diepe gooien en zal dus zelf het voortouw nemen. 

Goed, ik ben dus Ebbe. Wellicht heb je ooit al een mail van mij ontvangen of mij telefonisch gesproken. Ik heb namelijk zo'n drie jaar lang op de Customer Care afdeling gewerkt. Inmiddels heb ik enige kennis over ons platform:sunglasses: Voor mijn gevoel heb ik alle mogelijke vragen voorbij zien komen, maar wie weet brengt de community mij nog veel mooie vragen op, daag mij vooral uit! 

Naast mijn werk bij Mijnwebwinkel vind je mij vaak op straat om te fotograferen. Fotografie is een grote hobby van mij en kan mij bijna daadwerkelijk (professioneel) fotograaf noemen. Ik fotografeer seriematig, er moet dus een thema zijn. 

Mijn rol binnen de community is om ervoor te zorgen dat er genoeg interessante content gedeeld wordt, iedereen het juiste antwoord op vragen krijgt en dat je genoeg geïnspireerd raakt om deel te nemen. Ik ga dit hopelijk niet alleen doen, en zorgen jullie zelf voor toffe content en goede antwoorden:thumbsup:

Nu ben ik natuurlijk ook reuze benieuwd wie jullie zijn. Laat wat weten in een comment op deze post. Iedereen krijgt van mij een '’Like'’, beloofd :wink:  

Groet,

Ebbe

Hallo! Ik ben Paulina met als roepnaam Pauline en run onze DubbelopShop samen met mijn partner Jan.

Voor ons is de webshop een kleine extra en werken voornamelijk al jaren in opdracht. Dit promoten we via een andere website. De webshop is eigenlijk ontstaan omdat klanten er om vroegen. Wij waren nooit enthousiast totdat we besefte dat het geen probleem is om duidelijk je eigen wensen kenbaar te maken. Zoals levertijd van 2 weken. Als je duidelijk bent, vinden mensen het helemaal geen probleem! De verrassende wending is eigenlijk dat onze zakelijke klanten, zoals museumwinkels, gebruik maken van deze webshop om uit te zoeken wat voor hun collectie geschikt is en zo de bestelling rechtstreeks naar ons sturen. Dus ook al verkopen we niet altijd direct via onze webshop, indirect levert het ons meer op dan we hadden kunnen denken! Wij zien het dan ook meer als service naar de klant toe en goede PR! Maar langzamerhand zullen we hier toch zeker wel meer aandacht aan geven. Dit is iets wat je heel lang kan volhouden en is leuk om te doen! Ik ga eens lekker rondkijken hier en zien wat we voor elkaar kunnen betekenen. Hartelijke groeten, Pauline en Jan

Reputatie 7
Badge +8

Hallo, ik ben Michel en ik ben al ruim 20 jaar mede eigenaar van aquariumspeciaalzaak de Maanvis in Nijmegen. We zijn eigenlijk begonnen met de webwinkel www.maanvisshop.nl op te zetten door de corona lockdown. We hadden de verwachting dat we de winkel zouden moeten sluiten door de lockdown. Daardoor besloten we om dan de klanten de kans te geven on toch de hoogstnodige artikelen te kunnen bestellen. Gelukkig vallen we in een van de sectoren die open mochten blijven. Toen we dat zeker wisten hebben we de webshop maar gesloten laten staan om hem eerst veel verder te vullen met onze artikelen. Sinds een paar weken hebben we de shop wel open en nu gaan we ons verdiepen in het verder aanvullenvan en het promoten van de webshop en het verbeteren van de vindbaarheid. Ik hoop en denk dat de community daar een handige leidraad voor kan zijn.

Hallo allemaal,

Ik ben Lilian en al heel wat jaren de trotse eigenaresse van de webshop Lilian's Hobby.

Het is begonnen als een hobby om kaarten te maken en het materiaal hiervoor te verkopen.

Ondertussen richt ik me enkel nog op borduren en haken. Ik verkoop het materiaal hiervoor en kant-en-klare pakketten. Daarnaast ontwerp ik eigen borduur- en haakpatronen, sieraden, sleutelhangers. Dit doe ik met mijn merk LielDesign.

Ik ben benieuwd waarmee we elkaar kunnen helpen in deze community.

Groetjes, 

Lilian

www.lilianshobby.nl

Reageer