F.A.Q.

Hoe maak ik een account aan?


Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Om deel te nemen aan de community moet je een account aanmaken. Het aanmaken van een account is snel geregeld. Je klikt rechts boven op ‘inloggen’, er verschijnt dan een pop-up. In het groen staat de tekst ‘Maak een account aan’. Daar klik je op om je vervolgens aan te melden. Let er op dat het e-mail adres gebruikt waarmee je ook inlogt in de beheeromgeving van je webwinkel. 

Als je de gegevens hebt ingevuld, ontvang je van mij een e-mail met daarin een link. Deze link moet je gebruiken om je account te activeren. Klik op de link en je bent klaar:thumbsup:

Klik op ‘inloggen’ om de pop-up te tonen

 


11 reacties

Reputatie 5
Badge +8

hoe maak ik mijn profiel compleet met foto en zo?

 

Reputatie 7
Badge +16

@evv Hiervoor klik je rechtsboven, op dezelfde plek waar inloggen staat. Vervolgens klik je in op ’instellingen’. Je kunt daar je profiel compleet maken :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +11

Beste Ebbe,

Ik heb wat problemen met het inloggen. Zodra ik ga uitloggen en weer wil inloggen geeft hij aan dat het wachtwoord niet correct is. Maar op een gegeven moment weet je het wachtwoord wel als je 3 x wachtwoord herstel gedaan hebt. Als ik weer wil inloggen moet ik wachtwoord herstel doen. Enig idee waar het probleem in zou kunnen zitten ?

 

Mvg Robert powerfulproducts.nl

Reputatie 7
Badge +16

Hi Robert,

Ik heb vandaag een gesprek gehad hierover met de partij waarmee de community is gebouwd. Waarschijnlijk vul je bij de gebruikersnaam je e-mail adres in en niet de daadwerkelijke gebruikersnaam, in jouw geval: powerfulproducts.nl

Kun je dat eens proberen en kijken of het lukt? Ik zelf ga kijken of ik het invoerveld wat kan verduidelijken. 

Ik hoor het graag. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +11

Hi Robert,

Ik heb vandaag een gesprek gehad hierover met de partij waarmee de community is gebouwd. Waarschijnlijk vul je bij de gebruikersnaam je e-mail adres in en niet de daadwerkelijke gebruikersnaam, in jouw geval: powerfulproducts.nl

Kun je dat eens proberen en kijken of het lukt? Ik zelf ga kijken of ik het invoerveld wat kan verduidelijken. 

Ik hoor het graag. 

Groet,
Ebbe

Dat is hem hoe simpel kan het zijn. Bedankt nu kan ik weer met gemak inloggen. 

Reputatie 3
Badge +3

Hallo Ebbe, en waar vind ik de daadwerkelijke gebruikersnaam? En mogen daar spaties in staan?

Reputatie 7
Badge +16

@Mary Koperdraat Kalligrafie je gebruikersnaam is de naam die je ziet staan bij je reacties. Dat is in jouw geval Mary Koperdraat Kalligrafie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Robert,

Ik heb vandaag een gesprek gehad hierover met de partij waarmee de community is gebouwd. Waarschijnlijk vul je bij de gebruikersnaam je e-mail adres in en niet de daadwerkelijke gebruikersnaam, in jouw geval: powerfulproducts.nl

Kun je dat eens proberen en kijken of het lukt? Ik zelf ga kijken of ik het invoerveld wat kan verduidelijken. 

Ik hoor het graag. 

Groet,
Ebbe

Ik had hetzelfde probleem, ik probeerde iedere keer met mijn e-mailadres in te loggen. Heb denk ik al wel 10 keer een nieuw wachtwoord aangemaakt. :sweat_smile:  Maar als ik dan opnieuw in ging loggen, kon ik wel met mijn e-mailadres + nieuwe wachtwoord aanmelden. Maar daarna weer niet…

Maar ik heb het ook getest en ‘Nanaas’ is de naam waarmee ik wel zonder problemen kan inloggen. Maar verwarrend is het wel! :wink:

Reputatie 4
Badge +7

We zullen eens overleggen met de partij waarmee de community gebouwd is of het inloggen iets logischer kan :sweat_smile:  Je bent niet de enige die met het e-mailadres wilt inloggen terwijl die vanaf de 2de keer met de gebruikersnaam moet. Gelukkig is het nu gelukt! :thumbsup_tone1:

Reputatie 1
Badge +2

Hoe kan ik het e-mailadres van het account in de community aanpassen?

Ik zou nu graag met het e-mailadres van onze andere webwinkel alle notificaties ontvangen?

Reputatie 2
Badge +3

Hoe kan ik het e-mailadres van het account in de community aanpassen?

Ik zou nu graag met het e-mailadres van onze andere webwinkel alle notificaties ontvangen?

Je mag hierover een mailtje sturen naar support@mijnwebwinkel.nl. Benoem hierin het gewenste e-mailadres en we passen het voor je aan!

Reageer