Hoe kan ik van Mijnwebwinkel PREMIUM terug naar PRO?

  • 20 August 2021
  • 0 reacties
  • 10 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2058 reacties

Jammer dat je PREMIUM niet langer wilt gebruiken. Met Mijnwebwinkel PRO maak je nog steeds gebruik van bijna alle features die je met PREMIUM had. We horen graag van je waarom PREMIUM voor jou niet meer de juiste keuze is, want met jouw feedback kunnen we ons platform blijven verbeteren :)

 

Downgraden abonnement

Om je abonnement te downgraden, hebben we uiterlijk één maand vóór het einde van je lopende abonnementsperiode een verzoek van je nodig.

 

Bevestiging

Als wij je verzoek tot downgraden ontvangen hebben, sturen wij je een bevestiging per e-mail. Bewaar dit bericht goed, het is namelijk je bewijs! Als je onze bevestiging na 3 werkdagen niet hebt ontvangen, trek dan even aan de bel.

 

Let op

Als wij je overzoek niet minimaal één maand voor het einde van je abonnement ontvangen hebben, wordt het PREMIUM abonnement automatisch met een jaar verlengd, zoals we bij de aanvang van de overeenkomst zijn overeengekomen.

 

Mocht je voor de omzetting toch van gedachten veranderen, dan kan dat natuurlijk. Neem in dat geval even contact met ons op.

Aan het einde van je abonnementsperiode wordt je winkel omgezet naar een PRO webwinkel, en wijzigen we uiteraard ook het factuurbedrag naar € 24,- (exclusief BTW) per maand. 

 

Indienen per e-mail

Stuur hiervoor een e-mail naar administratie@mijnwebwinkel.nl. Doe dit met het e-mailadres waarop je jouw winkel bij ons hebt geregistreerd. In de beheeromgeving kun je dit e-mailadres beheren. Vermeld de naam van je winkel en liefst ook waarom je kiest voor Mijnwebwinkel PRO.


0 reacties

Geen reactie

Reageer